تقاضا برای افزایش نرخ مرغ

تقاضا برای افزایش نرخ مرغ
هر کیلو سویا از 1800تا 1840 تومان و هرکیلو کنجاله سویای هندی 1700تومان در بازار به فروش می رسد که این نرخ‌ها به نسبت به قیمت مرغ بسیار بالاست.
رئیس اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی از ذخیره سازی مرغ برای ایام ماه رمضان و نیز تقاضای مرغداران برای افزایش نرخ مرغ خبر داد.
محمد یوسفی رئیس اتحادیه مرغ داران مرغ گوشتی با بیان اینکه میزان عرضه نهاده از سوی شرکت پشتیبانی امور دام بسیار ناچیز است اظهار داشت: اکثر مرغداران نهاده های مورد نیازشان را از بازار آزاد تهیه می کنند.
وی افزود: در حال حاضر نرخ مرغ به قدری ارزان است که تولید کنندگان بین 500تا 700 تومان بر روی تولیدات خود زیان می دهند و زیان مرغداران مرغ تخم گذار بسیار بیشتر از مرغ داران مرغ گوشتی است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ضرورت بازنگری مسئولین وزارت جهادکشاورزی و سازمان حمایت بر روی قیمت مرغ حس می شود.
یوسفی با اشاره به نرخ نهاده‌های دامی در بازار گفت: هر کیلو سویا از 1800تا 1840 تومان و هرکیلو کنجاله سویای هندی 1700تومان در بازار به فروش می رسد که این نرخ‌ها به نسبت به قیمت مرغ بسیار بالاست.
وی با اشاره به کیفیت بالای مرغ‌های داخلی نسبت به مرغ‌های وارداتی گفت: در تولیدات داخلی از هیچگونه هرمونی برای پروار کردن مرغ ها استفاده نمی شود این درحالی است که مرغ های وارداتی اغلب با هورمون چاق می شوند.
یوسفی در خاتمه با تاکید بر افزایش نرخ مرغ از سوی مرغداران گفت: بهای درخواستی ما حداقل هر کیلو 7500 تومان برای مصرف کننده است که در حال حاضر در کارگروه مورد نظر در حال بررسی است و تا اواخر خرداد ماه نرخ های جدیداعلام می شود.

 
نظرات شما
  •  

    سید باقر حسینی گفت : ۹۳/۰۳/۰۸

    جناب یوسفی از شما دیگر انتظار این صحبتها رانداریم اولا این قیمتها که فرمودید در مبادی ورودی میباشد نه دربازار درثانی اصطلاح هورمون توسط مردم ( دور از جناب ) بیسواد به کار میرود وهیچ جای دنیا استفاده از آن مرسوم واقتصادی نیست، لطفا مردم را نسبت به مصرف گوشت مرغ( به صورت کلی ) بد بین نکنید ، با تشکر

    پاسخ...
  •  

    تولید کنندگان دیوانه گفت : ۹۳/۰۳/۰۸

    در مورد قیمت سوبا که از سوی پشتیبانی توزیع میشود باید عرض کنم که قیمت ان کیلویی 18800 ریال است که از بازار ازاد گرانتر است وذزت 10800ریال بنابراین پشتیبانی از خودش پشتیبانی میکند نه از مرغدار .
    فاکتور خرید در صورت نیاز موجود است.

    پاسخ...
  •  

    دکتر قاسم زاده گفت : ۹۳/۰۳/۱۰

    بازهم میگم: مارادونا را ول کنید غضنفر را بگیرید. هورمون چیه؟ اینهمه قسم و آیه میخوریم که در مرغداری گوشتی اصلا امکان مصرف این زهرماری نیست باز آقای یوسفی مصاحبه میکنند که خارجی ها میدهند؟ خوب پس میشود داد؟ آقای یوسفی کمی مطالعه کنند بعد حرف بزنند.

    پاسخ...
  •  

    محمد رضا افضلی گفت : ۹۳/۰۳/۱۷

    سلام
    در مورد افزایش قیمت مرغ پیگیری جدی صورت گیرد چون پرورش دهندگان مرغ گوشتی در سال 92 با زیان زیادی روبرو شدند تا کی باید این زیان ادامه داشته باشد در صورت ادامه این رونداین صنعت با ورشکستگی مواجه میشود

    پاسخ...
  •  

    جمعی از مرغداران گوشتی شهرستان گناباد گفت : ۹۳/۰۳/۱۸

    سلام ما مرغداران گوشتی شهرستان گناباد با توجه به افزایش قیمت نهاده های طیور در سال 93 و تحمل زیانهای پی در پی در سال 92 خواستار افزایش قیمت مرغ زنده با بررسی کارشناسی و منطقی هستیم در غیر این صورت این واحدها در آینده نزدیک تعطیل خواهد شد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com