تقارن روز گرامیداشت دامپزشک و کنگره فارموکولوژی

تقارن روز گرامیداشت دامپزشک و کنگره فارموکولوژی

I.T.P: آقامیری -رئیس سازمان نظام دامپزشکی-در مراسم افطاری که توسط ستاداجرایی اولین کنگره فارموکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی برگزار گردیده بود اعلام کرد: 14 مهر، روز دامپزشک هم زمان با همین کنگره و در همان محل با حضور مدعوین و نمایندگان ریاست جمهوری و وزارت جهادکشاورزی و همین طور متولیان و مسئولین سازمان دامپزشکی برگزار خواهد شد.
وی در سخنان خود اظهار داشت: برگزاری مناسب این گونه کنگره ها در دستور کار سازمان نظام دامپزشکی کشور قرار دارد و هر ساله باید نسبت به سال گذشته خود برتر و بهتر برگزار گردد و با توجه به عدم اختصاص بودجه از سوی دولت برای چنین حرکتهایی ، تا کنون هیچ مشکل مالی در این خصوص بوجود نیامده است.
آقا میری در این نشست اعلام کرد: قوانین حاکم بر سازمان نظام دامپزشکی ناقص است و از روز اول هم ناقص خلق شده است و دست نظام را برای حمایتهای لازم بسته است و بیشتر آن صرفا در خصوص همفکری، هم اندیشی و کمک کردن است و قابلیتهای اجرایی و نظارتی کمی را دارد که باید نسبت به بازبینی آن رسیدگی بیشتری شود.
رئیس سازمان دامپزشکی در ادامه سخنان خود گفت: طرحی را به رئیس جمهور و وزارت جهادکشاورزی ارائه داده ایم که باعث شده است در روز کنگره و روز دامپزشکی خبرهای خوشی را به دامپزشکان کشور خواهیم داد.

 
کلمات کلیدی دامپزشک کنگره
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com