تفاوت نرخ ارز بازار محصولات پروتئینی را آشفته نمی‌کند

تفاوت نرخ ارز بازار محصولات پروتئینی را آشفته نمی‌کند
از آنجا که در گذشته نیز تنها بخشی از نهاده‌های مورد نیاز صنعت دام و طیور از ارز مرجع تأمین می‌شد، بنابراین تفاوت ایجادشده باعث آشفتگی بازار محصولات پروتئینی نخواهد شد.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی ساعاتی پیش، با اعلام این مطلب گفت: روز گذشته وزیر جهاد کشاورزی از نزدیک با مشکلات فعلی مرغداران و دامداران باخبر شد و مقرر گردید تا تمام پیگیری‌های لازم برای گذر از شرایط جدید از سوی وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.
دکتر حسن رکنی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که بهره وری تولید افزایش پیدا کند تا قیمت تمام‌شده محصولات کشاورزی تا حد امکان کنترل شود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس جلسات برگزارشده، قیمت محصولات پروتئینی دارای تغییرات جزئی خواهد شد، زیرا تفاوت نرخ ارز تأثیر خود را بر بازار این محصولات نیز گذاشته است.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: از آنجا که در گذشته نیز مرغداران و دامداران نیازهای خود را تنها از ارز مرجع تأمین نمی‌کردند، بنابراین تفاوت نرخ ارز در شرایط حاضر این بازار را آشفته نخواهد کرد.
رکنی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد می‌کند که تشکل‌ها نقدینگی خود را افزایش دهند و پیگیری‌های لازم برای اختصاص منابع بانکی برای گذر از این شرایط توسط این وزارتخانه در حال انجام است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com