تفاوت قیمت شیر خام به دامداران پرداخت می‌شود

تفاوت قیمت شیر خام به دامداران پرداخت می‌شود
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از پرداخت مابه‌التفاوت قیمت شیر خام به دامداران استان خبر داد.
علی ابراهیمی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت به منظور یاری رساندن به صنعت دامداری کشور به ویژه تولید شیر، بخشی از مابه‌التفاوت قیمت فروش شیر به دامدارانی که تولید شیر خود را در سه ماه اول امسال به کارخانجات لبنی تحویل داده‌اند، پرداخت می‌شود.
وی تصریح کرد: از آنجایی که حداکثر زمان عملیات اجرایی این طرح در استان یک ماه از تاریخ ابلاغ تعیین شده، بر این اساس به منظور تسریع در امور، کمیته‌ای در این سازمان تشکیل شده که در این رابطه چندین جلسه توجیهی پیرامون نحوه تشکیل پرونده و چگونگی توزیع یارانه با مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، ادارات مرتبط، اتحادیه‌های دامداران، تعاونی‌های دامداران صنعتی و مسئولان مراکز جمع‌آوری شیر برگزار و شیوه پرداخت یارانه به دامداران بررسی و تشریح شد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از تکمیل پنج هزار پرونده در این رابطه خبر داد و افزود: تاکنون بیش از دو هزار پرونده بررسی و برای تایید نهایی به وزارت متبوع ارسال شده است.
ابراهیمی با اشاره به تفاوت این طرح نسبت به چهار ماهه پایانی سال 92 گفت: در سال گذشته یارانه شیر به حساب صنایع لبنی واریز می‌شد، اما امسال پس از تایید این سازمان وجه یارانه توسط وزارتخانه مستقیما به حساب خود دامدار واریز خواهد شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com