تفاهم نامه همکاری های علمی و فنی دامپزشکی ایران و نروژ

تفاهم نامه همکاری های علمی و فنی دامپزشکی ایران و نروژ
عقد تفاهم نامه همکاری های علمی و فنی بین دامپزشکی ایران و نروژ در دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور و سفیر نروژ در تهران مورد تاکید قرار گرفت.
در این دیدار، دکتر مهدی خلج با بیان این که کشور ایران دارای زمینه های صادراتی مناسب به اتحادیه اروپا است،اظهار داشت: در این زمینه میگوید ایران طبق الزامات و استانداردهای اتحادیه اروپا به کشورهای عضو صادر می شود.
رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به زمینه های همکاری دامپزشکی ایران و دامپزشکی نروژ خواستار توسعه همکاری های علمی و فنی دو کشور در چارچوب تفاهم نامه مشترک شد.
در این دیدار، سفیر نروژ نیز برای پیگیری عقد تفاهم نامه مشترک بین دامپزشکی ایران و نروژ و برگزاری دوره های آموزشی دامپزشکان شاغل در حوزه بهداشت و مدیریت بیماری های ماهی در قفس اعلام آمادگی کرد.
"نورهیم" گفت: کشور نروژ پیشگام در تولید ماهیان پرورشی در قفس بوده و در این زمینه دارای تکنولوژی و روش های پیشرفته علمی جهت پیشگیری و کنترل بیماری های ماهیان پرورشی می باشد.
نروژ سالانه بیش از یک و نیم میلیون تن ماهی سالمون در قفس پرورش می دهد. از آنجایی که پرورش ماهی در قفس در کشور ما به صورت جدی آغاز شده و در حال توسعه است، لزوم استفاده از تجارب علمی کشورهای پیشگام از جمله نروژ ضروری به نظر می رسد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com