تغییرات صنعت گوشت روسیه طی دهۀ آتی

تغییرات صنعت گوشت روسیه طی دهۀ آتی
طی دهۀ اخیر ، صنعت گوشت روسیه رشد چشمگیری داشته است . اما بر اساس گزارشات اخیر انتظار می رود تغییرات اساسی من جمله پیش بینی کاهش مصرف داخلی و به عضویت درآمدن روسیه در سازمان تجارت جهانی که به تازگی اتفاق افتاد ، این صنعت را طی ده سال آتی به سمت سیر نزولی پیش ببرد .
در طی دهۀ آتی ، روند این صنعت از ظرفیت (volume) به ارزش و اعتبار (value) تغییر خواهد کرد . به گزارش یکی از کارشناسان اقتصادی : " صنعت گوشت مدرن و رشد یافتۀ امروزی نشأت گرفته از افزایش مصرف گوشت در داخل کشور بوده است . همچنین برنامه ریزی های کشاورزی روسیه در سال 2003، این کشور را به لحاظ  تولیدات کشاورزی به مرز خودکفایی رساند . علیرغم این موضوع ، انتظار می رود که این صنعت شاهد افت چشمگیری گردد. با به عضویت درآمدن روسیه در سازمان تجارت جهانی ، موقعیت های واردات برای این کشور ببیشتر می گردد و تولید کنندگان روسی مجبور به رقابت با فراورده های وارداتی می شوند."
به اعتقاد این کارشناس اقتصادی ، تغییر شکل و ساختار صنعت گوشت روسیه به یک ساختار رقابتی تر از اولویت های لازم الاجرا در سال های پیش روست . کارشناسان اقتصادی بر این باورند که علاوه بر مشکل واردات ، خطر احتمالی کمبود ذخایر دانه های خوراکی و بیماری نیز این صنعت را تهدید می کند .  

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com