تغییر دوباره نرخ شیر در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها

تغییر دوباره نرخ شیر در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها
باتوجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار، دامداران باید به نرخ مصوب کارگروه تنظیم بازار برای فروش شیر پایبند باشند.
مدیرعامل اتحادیه تولید کنندگان محصولات لبنی با اشاره به تعیین قیمت ۶۳۰ تومانی شیر خام توسط کارگروه تنظیم بازار، اعلام کرد: در صورتی که قیمت شیر خام بیش از این افزایش یابد، مصرف تحت الشعاع قرار گرفته و تقاضا برای شیر خام و محصولات لبنی کاهش می‌یابد.
مجید علیداد ضمن مثبت ارزیابی کردن عدم افزایش قیمت شیر خام تا ۷۱۰ تومان اظهار داشت: باتوجه به اینکه هم اکنون فصل کمبود شیرخام رو به اتمام بوده و طی ماه‌های پیش رو تولید شیر خام در کشور افزایش می‌یابد، امیدواریم مشکلات مربوط به نبود شیر خام مورد نیاز رفع شده و با قیمت مصوب به کارخانجات عرضه شود.
وی در خصوص پایبندی دامداران به نرخ مصوب ۶۳۰ تومان برای عرضه شیر به کارخانجات گفت: باتوجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار، دامداران باید به این نرخ برای فروش شیر پایبند باشند. کما اینکه کارخانجات صنایع لبنی نیز باید به اجماع برسند که شیر را تنها با همین نرخ از دامداران خریداری کنند.
علیداد با اشاره به رویکرد دولت مبنی بر اجرای فاز دوم قانون هدفمندی از ابتدای سال آینده عنوان کرد: پیش بینی می‌شود سال آینده با اجرای فاز دوم قانون، تغییرات دوباره‌ای در نرخ شیر خام صورت گیرد. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com