تعیین نرخ منطقی مرغ و تخم مرغ طی چند روز آینده

تعیین نرخ منطقی مرغ و تخم مرغ طی چند روز آینده
مدیرعامل اتحادیه سراسرس مرغداران تخم گذار کشور گفت: با تشکیل کارگروه تخصصی مرغ و تخم مرغ، طی چند روز آینده نرخ منطقی این دو محصول تعیین می شود.
هدایت اصغری افزود: روز گذشته در جلسه تنظیم بازار طبق توافقی مقرر شد کارگروه تخصصی برای تعیین نرخ مرغ و تخم مرغ تشکیل شود.
وی اظهار کرد: براساس این توافقنامه، اعضای این کارگروه متشکل از تمامی دستگاه های مرتبط از جمله وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه های مرغداران تخم گذار و گوشتی است.
اصغری ادامه داد: طبق این توافق تا پایان هفته جاری باید نرخ منطقی مرغ و تم مرغ مشخص و مصوب شود.
به گفته وی، هم اکنون هرکیلوگرم تخم مرغ به طور متوسط در کشور حدود ۳۴۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان در محل مرغداری ها عرضه می شود.
وی ادامه داد: تعیین نرخ مصوب می تواند علاوه بر جلوگیری از افزایش خودسرانه برخی تولید کنندگان در افزایش تولید و نرخ منطقی برای مصرف کنندگان موثر باشد.
اصغری از مسئولان ذیربط خواست تا هرچه سریع تر نسبت به تعیین نرخ کف و سقف مرغ و تخم مرغ اقدام کنند تا تولید کنندگان و مصرف کنندگان متضرر نشوند.
یادآور می شود : در هفته های اخیر قیمت هر شانه تخم مرغ به طور غیر منطقی در سطح بازار افزایش یافت .

 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار گفت : ۹۲/۰۶/۰۶

    اقای اصغری شما هنوز قییمت سویا وذرت را نمی دونی چند هست .چطور قیمت مرغ را تعیین میکنی؟
    برای هر سر جوجه اکر دولت لطف کنه 500 گرم ذرت کیلوی 78000ریال می ده بعدا شما ها ادعا میکنید نهاده ها تامین شد.
    چرا مرغدار ومردم وخودتان ار سرگرم حرفهای بیهوده میکنید؟
    مرغ من در سالن گرسنه است انوقت شما کارررگروه تشکیل میدهید روی مرغی که تمام اجناسش از بازار ازادتهیه شده قیمت دولتی میگذارید؟؟؟

    پاسخ...
  •  

    محمد از نوشهر گفت : ۹۲/۰۶/۰۶

    شما رو بخدا اگه قیمت تموم شده مرغ رو حساب کردید لطفا جزییاتش رو منتشر کنید تا ما هم بدونیم با چه فرمولی حساب میکنید و چه فاکتورهایی رو مد نظر قرار میدین؟ در ضمن خواهش میکنم فقط قیمت تمام شده رو اعلام نکنید، یه سود ناچیزی هم واسه مرغدار تهش اضافه کنید ممنون میشم.

    پاسخ...
  •  

    سید مجید نعیمی گفت : ۹۲/۰۶/۰۶

    از امروز مرغهایی که آماده فروش میشوند ذرت و سویای گران خورده اند پول جوجگی این مرغها 1400تومان بوده است.ای کاش ما یکماه بعد از مستقر شدن دولت جدید مبادرت به جوجه ریزی میکردیم .چون آن دسته از تولدکنندگان که قبل از این دوره جوجه ریزی کرده اند نه تنها دان و جوجه به قیمت گزاف تهیه کرده اند بلکه حال که مرغ آماده فروش دارند باید به قیمت پایین محصولشان را بفروشند.

    پاسخ...
  •  

    شاپور والی خانی گفت : ۹۲/۰۶/۰۷

    واقعا یا مرغ و تخم مرغ را بگذارید عرضه و تقاضا قیمتش را تعیین کنه یا قیمت همون مواد اولیه که در یک هفته چند صدتومان نوسان داره تعیین قیمت کنید بعد قیمت مرغ و تخم مرغ را مشخص کنید

    پاسخ...
  •  

    مرغدار کرمانی گفت : ۹۲/۰۶/۰۷

    حیف سلام به شما اما سلام ما که در این بازار اشفته داریم غرق میشیم این دنیا که زورومون بهتون نرسید انشاالله اون دنیا یقطون رو میگیرم . واقعا بی (!) حیف وصد حیف

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com