تعطیلی کشتارگاه مرغ غیربهداشتی در سیرجان

تعطیلی کشتارگاه مرغ غیربهداشتی در سیرجان
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان از تعطیلی کشتارگاه «پاکیزه مرغ» شهرستان سیرجان به دلیل عدم رعایت مسایل بهداشتی خبر داد. 
به گزارش موج به نقل از روابط ‌عمومی اداره‌ کل دام‌پزشکی استان کرمان، طی بازدید مدیرکل دام‌پزشکی استان کرمان، فرماندار شهرستان سیرجان و رییس نظارت بر بهداشت عمومی و هم‌چنین جمعی از مدیران ستادی اداره‌ کل دامپزشکی استان کرمان از کشتارگاه پاکیزه‌ مرغ شهرستان سیرجان این کشتارگاه به‌دلیل عدم رعایت مسایل بهداشتی تعطیل شد.
مدیرکل دامپزشکی استان در رابطه با کشتارگاه پاکیزه‌ مرغ شهرستان سیرجان اظهار داشت: در بازدیدهای مکرری که ماموران اداره‌ کل دام‌پزشکی از این کشتارگاه داشتند، در خصوص وضعیت نامناسب بهداشتی کشتارگاه، تذکراتی به ‌صورت کتبی به صاحبان آن داده شد.
وی افزود: در بازدید اخیر از این مجموعه نیز به‌ علت عدم توجه به تذکرها و عدم اجرای تعهدهای قبلی در خصوص بهبود وضعیت بهداشتی این کشتارگاه، درب آن با حضور فرماندار شهرستان سیرجان پلمپ شد.
مدیرکل دامپزشکی استان ضمن اشاره به مشکلاتی که در اثر استحصال غیر بهداشتی پروتئین‌های دامی در جامعه به ‌وجود می‌آید، تصریح کرد: عدم رعایت ضوابط و مقررات هم به ضرر تولیدکنندگان و هم به ضرر مصرف‌کنندگان است و تهدید جدی برای سلامت و بهداشت جامعه به حساب می‌آید.
زیدآبادی با بیان این‌که اداره‌ کل دام‌پزشکی حافظ سلامت جامعه است، تاکید کرد: استفاده از فرآورده‌های سالم و بهداشتی حق مسلم مردم است و اداره‌ کل دامپزشکی با افرادی که در این خصوص احمال می‌ورزند برابر مقررات برخورد می‌کند.
مدیرکل دامپزشکی استان در پایان اظهار داشت: مصرف‌کنندگان از بازوهای پر قدرت نظارتی اداره‌ی کل دام‌پزشکی محسوب می‌شوند، بنابراین از مردم می‌خواهیم، در صورت مشاهده‌ هرگونه تخلف، جهت رسیدگی به شبکه‌های دام‌پزشکی اطلاع دهند.
گفتنی است کشتارگاه «پاکیزه مرغ» شهرستان سیرجان تا برطرف کردن کامل نواقص بهداشتی و مدیریتی تعطیل است.
 
کلمات کلیدی تعطیلی کشتارگاه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com