تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهور

تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهور
در این جلسه در خصوص قیمت تخم مرغ بحث و تبادل نظر شد و پیشنهادات و دیدگاه‌های مختلف برای متعادل کردن بازار تخم مرغ و همچنین افزایش تولید این فرآورده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست همچنین در زمینه صادرات مرغ تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای جلوگیری از متضرر شدن مرغداران زمینه‌های لازم برای سهولت صادرات مرغ مازاد فراهم شود.
بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص ساماندهی واردات خودرو و اصلاح برخی بند‌های آیین نامه مربوط به واردات خودرو از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
همچنین گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار در ارتباط با شمش فولادی ارائه و در خصوص موضوعات مربوط به تامین منابع مالی جهت واردات شمش فولادی بحث و تصمیم‌گیری شد.
 
نظرات شما
  •  

    ali mohamadi گفت : ۹۰/۰۷/۲۰

    آقای مسئول؟ هرکی هستی؟ ما رو مسخره کردی؟ قیمت مرغ اینهمه پایین رفته اصلا به روی خودتون نمیارید اما تا تخم مرغ گرون شده تمام سعی خودتون رو میکنید تا قیمت رو بیارید پایین؟؟؟
    اصلا بیایید اسم سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده رو تغییر بدید به سازمان حمایت از مصرف کننده. هم خیال ما راحت شه هم شما!!!

    پاسخ...
  •  

    مرغدار تخمگذار گفت : ۹۰/۰۷/۲۰

    آقایان مسئولان اینقد که به فکر پائین آوردن قیمت تخم مرغ هستین؟یک در صد هم به فکر اصلاح قیمت گوشت مرغ هم باشید که برای چند ماه دیگه باز مرغداران گوشتی ترکیه را آقا نکنید

    پاسخ...
  •  

    محمد هروی گفت : ۹۰/۰۷/۲۰

    آقایان مسئول به جای اینکه الان به فکر وارد کردن تخم مرغ از کل دنیا باشن با هزینه های گزاف؟ حدود یکسال پیش گوش به مشکلات مرغداران مرغ تخمگذار میدادند؟کاری که الان باید برای مرغداران مرغ گوشتی باید انجام بدند؟وگرنه چند ماه آینده مردم دنبال گوشت مرغ ومسئولان دنبال گوشت مرغ البته دور دنیا برای واردات باشن

    پاسخ...
  •  

    ضرغامی مرغدار اسلام شهر گفت : ۹۰/۰۷/۲۱

    اقای معاون رییس جمهور ضمن سلام باید عرض کنم تا مرغ یا تخم مرغ گران میشود داستان تعزیرات حکومتی وحضور ده هزار مامور مبارزه با گرانفروشی .... ودادگاه و....؟؟
    حالا که ما چند ماه است ضرر فروش مرغ را میدهیم شما میگویید ضمینه صادرات را در چه مدتی فراهم میکنید؟
    با این وضع تا چند وقت دیگر با ورشکسته شدن مرغداران /مادر /تخم گذار /گوشتی/به همان واردات ادامه بدهیدبا این وضع ازفکر صادرات بیرون بیایید.

    پاسخ...
  •  

    احمد پور گفت : ۹۰/۰۷/۲۳

    معاون جان . نمی خواد صادر کنی . زمینه لازم برای عدم پر پول شدن جیب وارد کنندگان رو فراهم کن .
    ماه به خاک سیاه نشوندن تولید کنندگان فرخنده

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com