تشریح نحوه عرضه گوشت قرمز و مرغ در ماه رمضان

تشریح نحوه عرضه گوشت قرمز و مرغ در ماه رمضان

معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: برای تامین تقاضای بازار ماه مبارک رمضان، گوشت قرمز و مرغ از طریق شبکه های توزیع در وزارتخانه ها و دستگاههای کارگری، اصناف و یا از طریق ایجاد جایگاههای مشخص عرضه می شود. ودر تولید گوشت قرمز و مرغ کمبودی وجود ندارد
 به گزارش "خدمت" ، سید نظام الدین سجادی گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار ماه مبارک رمضان تولید و ذخیره سازی مناسب گوشت قرمز و مرغ است که برنامه ریزیها برای تحقق این منظور در حال انجام است.
 معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان به منظورعرضه گوشت قرمز و مرغ به میزان تقاضای ایجاد شده در بازار مصرف و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها، برنامه ریزی برای عرضه اینگونه کالاهای مورد نیاز به عمل آمده است.
 وی با اشاره به نحوه عرضه گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: عرضه گوشت و مرغ با هماهنگی به عمل آمده با تعاونیها و فروشگاههای موجود در وزارتخانه ها و دستگاههای کارگری صورت می گیرد، این در حالی است که در صورت نیاز بازار در این ایام، عرضه از طریق اصناف نیز می تواند انجام شود.
 سجادی اعلام کرد: برای تامین نیاز بازار مصرف در ماه رمضان، علاوه برعرضه گوشت و مرغ در تعاونیها و فروشگاههای وزارتخانه ها و دستگاههای کارگری، در صورت نیاز جایگاههای عرضه مستقیم در مکانهای مشخص احداث می شود و توزیع از طریق این جایگاهها صورت خواهد گرفت.
 وی تصریح کرد: در حال حاضرعلاوه بر برنامه ریزی برای تولید مناسب، درصدد ذخیره سازی لازم در راستای تامین نیاز مصرف و تنظیم بازار در این ایام هستیم. معاون اموردام و طیور وزارت جهاد کشاورزی در پایان از نبود مشکل تولید گوشت قرمز و مرغ در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. 

 
کلمات کلیدی رمضان شورای اصناف
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com