تشدید نظارت و برخورد با تخلفات گران فروشی مرغ

تشدید نظارت و برخورد با تخلفات گران فروشی مرغ

با استقرار هیات های ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی در سازمان بازرگانی خراسان رضوی، با تخلفات گران فروشی مرغ به شدت برخورد می شود.
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار استان ضمن تاکید بر لزوم تشدید اقدامات نظارتی در زمینه الزام واحدهای صنفی به رعایت نرخ مصوب گوشت مرغ گرم(2850تومان)، نرخ مصوب گوشت فیله ران مرغ 3000 تومان و گوشت سینه 3300 تومان اعلام شد.
در جلسه مذکور با انتقاد از عملکرد تولیدکنندگان مرغ، کشتارگاهها و واحد های صنفی در تنظیم بازار مرغ، بر لزوم تامین مرغ تازه و منجمد بازار توسط سازمان جهاد کشاورزی تاکید شد.
همچنین در این جلسه سهمیه عادی برنج استان 470 تن و 400 کیلو گرم و روغن 156 تن و 800 کبلو گرم اعلام و مطرح شد که مقادیر فوق در سطح شهر مشهد و شهرستان های استان توزیع و سهمیه مشهد در اختیار شورای هیات های مذهبی و مرکز رسیدگی به امور مساجد جهت توزیع اعلام شده است.
در جلسه مذکور در خصوص تامین و ذخیره سازی میوه در استان به خصوص سیب و پرتقال مباحثی طرح و مقرر شد در این زمینه مطالعات جامع بازار جهت تخمین نیاز استان، انجام شود

 
کلمات کلیدی نظارت تعزیرات تعزیرات
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com