تشدید نظارت بر مراکز توزیع گوشت ومرغ در تابستان

تشدید نظارت بر مراکز توزیع گوشت ومرغ در تابستان

معاون وزیرجهادکشاورزی گفت: با توجه به افزایش جمعیت حشرات، مگس ها وکنه ها درفصل تابستان نظارت و بازرسی سازمان دامپزشکی برمراکز عرضه گوشت قرمز و مرغ و همچنین کشتارگاهها تشدید شده است.
 مجتبی نوروزی معاون وزیرجهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفت وگو با خبرنگار موج با اشاره به افزایش نظارت های سازمان دامپزشکی برکشتار در فصل تابستان گفت: با توجه به افزایش جمعیت حشرات، مگس ها و کنه ها درفصل تابستان نظارت و بازرسی قبل ازکشتار، حین کشتار و پس از کشتار در کشتارگاهها صورت می گیرد.
 وی افزود: دراین بازرسی ها دام های دارای آلودگی انگلی و تب دار به سیکل جلوگیری از کشتار و یا درمان ارجاع داده می شوند، لذا به هیچ وجه به این گونه دامها اجازه کشتار داده نمی شود.
 نوروزی خاطرنشان کرد: درفصل تابستان سیستم های سرمایش سردخانه ها وهمچنین خودروهای حمل ونقل گوشت قرمز ومرغ از سوی بازرسین سازمان دامپزشکی ومسئولین فنی و بهداشتی کشتارگاهها و مراکز نگهداری کنترل شده و به صورت ماهیانه گزارش می شود.
 رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به نظارت این سازمان بر مراکز عرضه گوشت قرمز و مرغ در همه استانهای کشور درفصل تابستان بیان کرد: درسال 86 حدود یک میلیون و 200 هزار مورد بازرسی و نظارت بر مراکزعرضه انجام شد که در این راستا بالغ بر دو هزارو 400 تن فرآورده ضبط شد که نشان دهنده حجم بالای عملیات سازمان دراین خصوص است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com