ترکاشوند هرگونه واردات گوشت مرغی را تکذیب کرد

ترکاشوند هرگونه واردات گوشت مرغی را تکذیب کرد
ITPNews ترکاشوند در مصاحبه اختصاصی خود با خبرنگار I.T.P خبر واردات گوشت مرغ را شدیدا تکذیب کرد و گفت هرگونه وارداتی باید با مجوز وزارت جهادکشاورزی صورت بگیرد و این وزارت به هیچ عنوان به هیچ تاجر، بازرگان و هر گونه شخصی که قصد واردات گوشت مرغ داشته باشد، مجوزی نخواهد داد.
وی با گله مندی از مسئولینی که اخبار اشتباه در اختیار خبرگذاری ها قرار می دهند عنوان کرد: ما وظیفه داریم از تولید کننده حمایت کنیم. وی ادامه داد: تولید کنندگان ایرانی با تمام قوای خود اقدام به تولید کرده اند و ما مشغول به برنامه ریزی برای صادرات هستیم و به هیچ عنوان اقدام به واردات نخواهیم کرد.
وی اعلام کرد: هر شخصی به هر طریقی که اقدام به واردات گوشت مرغ نموده است، صبر کند تا گوشت مرغ آن در گمرک خراب و در نهایت معدوم شود چرا که حتی اجازه ترخیص هم به وی نخواهیم داد. ترکاشوند ضمن دعوت به ایجاد آرامش در بازار تولید عنوان کرد: هر گونه گوشت مرغ منجمدی که هم اکنون در بازار وجود دارد مربوط به واردات نیست و مربوط به خریدهای قبلی است که توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام شده است . وی در پاسخ به خبرنگار I.T.P در خصوص میزان گوشت مرغ ذخیره سازی شده اعلام کرد: شرکت پشتیبانی امور دام در آخرین گزارش خود اعلام نموده است که ظرفیت محلهای ذخیره سازی گوشت مرغ تکمیل است و به میزان کافی ذخیره سازی شده است.
 
نظرات شما
  •  

    سید هادی حسینی گفت : ۹۰/۰۹/۱۳

    با سلام خدمت دوستان و تسلیت ایام محرم
    خدا کنه این حرفها درست باشه اما مشکل اینه که همیشه حرف حمایت از تولید داخلی بوده اما در عمل هیچ . مثلا اگه 1 ماه دیگه مسئولین گرانقدر شروع به واردات کردن ما خر کیو بگیریم . حمایت یعنی چی ؟ چرا هنوز ذرت اینقدر گرونه . چرا کسی به این مسئله رسیدگی نمی کنه . از مسئولین سایت درخواست دارم اسامی کسانی که وارد کننده ذرت و .... هستند را در سایت قرار بدهند تا معلوم شود که چه کسانی با خون دل کردن تولید کننده میلیاردر می شوند . چرا باید محصولی که تولید انچنان داخلی نداره گرانتر از قیمت جهانی ( بسیار گرانتر ) به تولید کننده برسه بعد به عنوان حمایت از مصرف کننده قیمت مرغ رو کاهش بدن یعنی از جیب خالی تولید کننده بردارن بریزن تو جیب گشاد دلال و وارد کننده . البته همش به اونا نمیرسه بالاخره اونایی که مجوز این وارداتا رو می دنم خرج دارن . واکسن 2 گانه نیست 3 گانه نیست .
    (البته غیر از پسوک و رازی !) هر روز یه نوع واکسن وارد کردن انواع بیماریها رو تو مملکت شایع کردن بعد الان به فکر افتادن مرغ بدون انتی بیوتیک پرورش بدن . زرشک .... خرد نزد ایرانیان است و بس ( البته فقط مسئولین ایرانی ) . ای کاش می شد چنتا از مسئولین رو به برزیل و ترکیه و امریکا صادر کنیم تا اونا هم یکم طعم حمایت رو بچشن .

    پاسخ...
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۰۹/۱۵

    آقای ترکاشوند ظاهراً آنقدر مرغ وگوشت گرم داخلی برایشان می آورند که دیگر نیازی به سرکشی به بازار ندارند که گوشت و مرغ های ترکیه و برزیل را رویت فرمایند !
    ولی آقای ترکاشوند این را بدانید که وقت صدارت در آن میزهایتان روزی بپایان میرسد آنموقع مجبورید از مرغ و گوشت وارداتی میل بفرمائید .
    به کدامین نیت مردم را نفهم وخنگ فرض میفرمائید که تا این حد انکارهای روشن را بیان میفرمائید .

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com