ترقی صنعت مرغداری نیجریه

ترقی صنعت مرغداری نیجریه
ITPNews خارجی:مرغداران ایالت بورنو در یک جلسه پرسش و پاسخ مستقیم با سرویس بخش دامپزشکی وزارت محیط زیست و طبیعت و کشاورزی در مورد آنفلوانزای مرغی توصیه هایی را دریافت کردند.
دبیر اصلی وزارتخانه،الحاجی علی بی چیروما، در پشت تلفن دفترش نشسته بود ومرغداران عضو پروژه کنترل ملی آنفلوانزای مرغی و کشاورزی به او زنگ می زدند و در نهایت احترام با او به تبادل نظر می پرداختند.
چیروما در توضیحاتی که ارائه می کرد گفت که تمامی دست اندرکاران ایالتها موفق به دریافت واکسن کافی شده اند و با این میزان واکسن آنها می توانند بیماریهای دامی وطیور ایالت زیر پوشش خود را تأمین نمایند.
او افزود دولت از تمامی امکانات خود برای ایجاد محیط های سالم پرورشی برای پرندگان بهره می برد و در هر کدام از ایالات با توجه به وسعت ایالت امکانات مورد نیاز را تأمین می نماید.
سخنگوی مرغداران عضو که به نمایندگی از آنها سخن می گفت، از وزارت محیط زیست و طبیعت و کشاورزی و مسئولین پروژه کنترل ملی آنفلوانزای مرغی و کشاورزی بسیار تشکر نمود و اعلام کرد که آنها توانسته اند خسارت وارده به چندین مزرعه مرغداری را در چند وقت اخیر جبران نمایند.
کمیته هماهنگی و تعدیل خسارت پروژه آنفلوانزاری مرغی که در آبوجا قرار دارد با مدیریت آدیا آدینیه خسارتهای وارد شده به چندین مزرعه مرغداری را جبران نموده و این مزارع پس از گذراندن دوران کنترل و بهداشتی مجدداً به عرصه تولید بازگشتند.
 
کلمات کلیدی خارجی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com