تداوم همکاریهای امریکا و روسیه علیرغم تحریمات

تداوم همکاریهای امریکا و روسیه علیرغم تحریمات
به گزارش Toby Moore ، سخنگوی انجمن صادرات مرغ و تخم مرغ امریکا ، به دنبال وضع تحریم غذا از سوی مسکو، صادرکنندگان طیور امریکا راههای جایگزین برای دستیابی به بازار روسیه به دست آوردند . 
 Toby Moore با اشاره به این مطلب که هر دو کشور امریکا و روسیه از اعضای "انجمن مرغداری بین الملل" هستند اذعان داشت: "تحریمات هیچگونه تأثیری بر روی این قسمت از همکاریها نداشته است."  در این سخنرانی Moore اظهار داشت تشکیل مرغ گوشتی Elinar در اواخر دهۀ 90 میلادی اصلی ترین کار در همکاریهای روسیه و امریکا بوده است. Elinar که هم اکنون یکی از عرضه کنندگان اصلی گوشت مرغ به سوپرمارکت های مسکو است از پروژه های مشترک دو کشور روسیه و امریکا بوده است . 
Moore در ادامه افزود : "اگرچه در چند سال اخیر مالکیت Elinar به شرکای روسی واگذار شد، اما هنوز چند تن از مدیران اجرایی امریکا عضو هیأت مدیرۀ آن هستند."
وی در ادامه گفت : "هیچ کدام از تحریمات ، یعنی نه تحریمات اقتصادی غرب علیه روسیه و نه تحریم واردات غذایی وضع شده از جانب روسیه تأثیری بر روی این تجارت نداشت."
 

 
نظرات شما
  •  

    تولید!! گفت : ۹۳/۰۸/۱۹

    بخوابید مسولین بی لیاقت که تمام دنیا در فکر بدست اوردن بازار های خارجی هستند و شما در فکر نابود کردن تولیدو توانایی های مملکت با وجود شما خدا میدونه اخرو عاقبت این مملکت به کجا کشیده میشه وقتی وزیر این مملکت با دروغ و مقصر دانستن پایین دستی خود سعی به شانه خالی کردن از بی مسولیتی خود بابت این وضع افتضاح داره انتظاری بیش از این نیست که من مرغدار بدبخت بابت ی دوره ۳۰میلیون ضرر کنم کاش اقای وزیر یکبارپیش خودت فکر میکردی درسته کسی که شب و روزشو تو بیابون میذاره این همه ضرر حق تلاشش برای این مملکته

    پاسخ...
  •  

    دکتر قاسم زاده گفت : ۹۳/۰۸/۱۹

    این هم آب پاکی روی دست آنهایی که منتظر صادرات مرغ به روسیه بودند. اصلا کیفیت مرغ ایران با توجه به تولید در واحدهای متعدد و کوچک مرغداری گسترده در سطح کشور قابل پایش نیست و باقیمانده دارویی قطعا در یک بچ صادرات وجود داشته، مبدا آن قابل رد یابی نخواهد بود. پس تنها خودمان میتوانیم به داد وضعیت کنونی صنعت مرغداری برسیم. نه دولت و نه مردم کاری برای تولید کننده نخواهند کرد. سقوط کنونی قیمت مرغ زنده در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com