تداوم رشد صنعت مرغداری

تداوم رشد صنعت مرغداری
رشد ثابت و پایدار صنعت مرغداری آرژانتین به دنبال تلاش های بخش خصوصی و با حمایت و جانبداری دولت به دست آمده است . عمدۀ رشد در بخش مصرف داخلی و  صادرات مشاهده شده است .
اخیراً وزیر کشاورزی آرژانتین آقای Carlos Casamiguela جلسه ای با رئیس اطاق کمپانی های فراوری طیور تشکیل دادند و به منظور تقویت این صنعت بر روی موضوعاتی نظیر افتتاح بازارهای جدید ، امکانات تولید مثل ، تحلیل و آنالیز دقیق بر روی وضعیت فعلی و چشم اندازی بر روی وضعیت آتی این صنعت ارائه دادند.
طبق اظهارات ایشان : " این رشد ثابت و پایدار در صنعت مرغداری آرژانتین نشات گرفته از همکاری و تلاش های بخش خصوصی و عمومی و همچنین تقویت بخش تولیدی است."
در 10 سال گذشته ، صنعت مرغداری شاهد 135 درصد افزایش در کشتار سالانه بوده و برآورد کشتار در سال 2013 میلادی 730 میلیون پرنده بوده است. مصرف سرانه فراورده های مرغداری در 10 سال گذشته 122 درصد رشد داشته و از 18 کیلوگرم در سال 2003 به 40 کیلوگرم در 2013 افزایش یافته است .
صادرات نیز در همین دوره 1500 درصد رشد داشته که معادل با 643 میلیون دلار می باشد .

 
نظرات شما
  •  

    lمحمد رضا خدائی گفت : ۹۲/۱۱/۰۷

    تداوم این صنعت در کشور ما این را می طلبد که مسیولین دولتی از دخالت بی مورد از این صنعت برداشته واختیارات نافذبه اتحادیه های این صنعت بدهند تا اینکه اتحادیه ها با جمع اوری اطلاعات اماری وانلاین کردن ان به صورت واقعی ودقیق وبه روز کردن این صنعت از نظر تکنولوزی نه از نظر کمیت می توان این صنعت را در کشور پهناورمان روبه جلو کرد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com