تداوم توزیع فوق‌العاده گوشت و مرغ تا پایان رمضان

تداوم توزیع فوق‌العاده گوشت و مرغ تا پایان رمضان

فارس -صدرالله دولت گفت ، با بیان اینکه عرضه گوشت قرمز و گوشت مرغ به صورت عادی در کشور ادامه دارد، گفت:‌ در عین حال برای پاسخ گویی به افزایش تقاضا در آستانه ماه مبارک رمضان و کاهش قیمت و آسایش مردم، از محل ذخایر این شرکت روزانه بیش از 1500 تن مرغ منجمد و بیش از 350 تن گوشت منجمد گاوی در سراسر کشور عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خاطرنشان کرد: قیمت گوشت مرغ منجمد هر کیلو دو هزار و 50 تومان و گوشت مخلوط منجمد گوساله هر کیلو 5 هزار تومان برای مصرف کننده عرضه می‌شود و هیچ محدودیتی از نظر عرضه این گوشتها وجود ندارد.
دولت افزود: خوشبختانه اتحادیه‌های صنف قصابی و عرضه کنندگان گوشت و مرغ با این شرکت همکاری کرده و در این طرح شرکت کرده‌اند.
وی در مورد خبر برخی از روزنامه‌ها که از قول مدیر اتحادیه گوشت گاوی مبنی بر عدم همکاری شرکت پشتیبانی امور دام با آنها درج شده بود، گفت: متأسفانه بعضی از روزنامه‌ها اخبار را با نیت خاص منعکس کرده اند در حالی که هیچ مشکلی در این زمینه نیست.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته با آقایان نوده فراهانی، صمدی ، خندان‌رو و مدیرانی از سازمان بازرگانی استان تهران و تعزیرات حکومتی که در محل شرکت پشتیبانی امور دام برگزار شد ، همگی بر این امر تأکید داشتند که هیچ مشکلی در مورد عرضه گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد و ارزان وجود ندارد و با همکاری این شرکت و اتحادیه‌های مربوطه گوشت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
دولت در مورد ورود گوشت قرمز از استان سیستان و بلوچستان گفت: بحث‌هایی با سازمان دامپزشکی مطرح است که مرتفع شده و به زودی از آن طریق گوشت قرمز وارداتی در اختیار مردم قرار داده می‌شود، تا قیمت در بازار شکسته شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تأکید کرد: از نظر داشتن ذخایر گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد در این شرکت هیچ مشکلی وجود ندارد و بدون محدودیت هرچه تقاضا وجود داشته باشد، پاسخ می‌دهیم.
دولت گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی، سازمان‌های نظامی و انتظامی و ادارات دولتی، بیمارستانها، سازمان میادین میوه و تره‌بار و هر مجموعه‌ای که قادر به عرضه بهداشتی گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد هستند برای دریافت گوشت ارزان به ادارات کل پشتیبانی امور دام در استانها و در تهران به اداره پشتیبانی امور دام در خیابان فاطمی غربی تقاطع خیابان کارگر مراجعه کرده و گوشت دریافت کنند.
 

 
کلمات کلیدی گوشت مرغ توزیع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com