تخم مرغ پاستوریزه جهت مصرف خانوارها در آذربایجان شرقی عرضه می شود

تخم مرغ پاستوریزه جهت مصرف خانوارها در آذربایجان شرقی عرضه می شود

به گزاش ایلنا دکتر مسعود محمدیان که در بازدید از شرکت فنی مهندسی بسته بندی وپاستوریزه تخم مرغ در تبریز سخن می گفت با تاکید بر توسعه و گسترش صنایع بسته بندی در صنعت تخم مرغ گفت: این اقدام علاوه بر عرضه بهداشتی و مطمئن این فرآورده می تواند در تعادل تولید و مصرف ، بخصوص در فصولی که تولید بیشتر و مصرف کمتر است نقش مهمی ایفا نماید .
وی با اشاره به اینکه توسعه صنایع بسته بندی در احیاء و حفظ حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان نقش اساسی دارد افزود : امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک به مقام نخست منطقه در صنایع تبدیلی و تکمیلی دست پیدا نماییم .
دکتر محمدیان با اشاره به اینکه کل واحدهای مرغداری تخم گذار استان با ظرفیت بالغ بر 9 میلیون قطعه ، روزانه 190 تن تخم مرغ تولید می کنند افزود : از این میزان تولید تخم مرغ در استان ، 40 درصد آن در مصارف داخل استانی و بقیه علاوه بر صنایع تبدیلی به سایراستانها وخارج از کشور صادر می شود .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه اقدامات موثری در زمینه صنایع تبدیلی و بسته بندی تخم مرغ در استان صورت گرفته افزود : در این واحدها ، تخم مرغ بصورت پاستوریزه جهت مصارف واحدهای صنعتی عرضه می گردد و بزودی اقدامات لازم در زمینه عرضه تخم مرغ پاستوریزه جهت مصرف خانوارها انجام پذیرفته که بزودی بصورت بسته بندی و نشان دار به بازار مصرف عرضه خواهد شد .
دکتر محمدیان با اشاره به اینکه کارخانه بسته بندی وپاستوریزه تخم مرغ ، به عنوان یکی از واحدهای تحت پوشش مدیریت صنایع تکمیلی و تبدیلی استان ، بزرگترین کارخانه وارد کننده تخم مرغ کشور می باشد افزود : این واحد فرآوری با ظرفیت 70 تن تخم مرغ در روز توانسته است بعنوان الگویی برای دیگر واحد های فراوری تبدیل شود .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com