تخم مرغ هر شانه کمتر از 5 هزار تومان

تخم مرغ هر شانه کمتر از 5 هزار تومان
رییس اتحادیه مرغداران میهن از عرضه تخم‌مرغ با قیمت هر شانه کمتر از پنج هزار تومان در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم خبر داد و افزود: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم‌مرغ در بازار 5300 تومان است.
هدایت اصغری با بیان اینکه هنوز کاهش تعرفه صادرات تخم‌مرغ ابلاغ نشده است، گفت: با توجه به پیگیری‌های لازم این مصوبه در هفته ‌جاری ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به تولید 10هزار تن تخم‌مرغ مازاد بر نیاز در هر ماه گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 15هزار تن صدور تخم‌مرغ به خارج از کشور داشته باشیم.
رییس اتحادیه مرغداران میهن قیمت هر کیلو تخم‌مرغ در بازار را 2100 تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این محصول با بهای کمتر از قیمت تمام شده عرضه می‌شود.
اصغری در ادامه سخنان خود افزایش قیمت نهاده‌های دام و طیور را مورد توجه قرار داد و گفت: به طور قطع محور اصلی در تامین نهاده‌ها تولید داخلی است ولی این امکان برای اتحادیه‌ مرغداران فراهم شود تا در صورت نیاز بتواند با کمترین واسطه و دلالی به صورت مستقیم از محل واردات نهاده مورد نیاز خود را تامین کنند.
رییس اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به کاهش تولید نهاده در سال‌جاری گفت: از آنجایی‌که مصرف مستمر نهاده را در مرغداری‌ها شاهد هستیم در صورت کاهش تولید، واردات آنها افزایش یابد تا در بخش‌های دیگر نیز با مشکل مواجه نشویم.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۲/۰۳

    آقای اصغری آیا واقعا تا این حد مردم را احمق و نادان تصور فرموده اید که آدرس میادین را برای خرید تخم مرغ شانه ای زیر پنج هزار تومان میدهید . به عقل شما جور درمیاد که این ماده پروتئینی که مورد مصرف روزانه در همه خانه هاست ، دائما در مسیر میادین که در سطح تهران و شهرستان ها از تعداد انگشتان تجاوز نمیکند ، در مسیر باشیم . تا بتوانیم تخم مرغ شانه ای زیر پنج هزار تومان بخریم . والله ملانصرالدین این جوری زندگی نمیکرد که شما راهنمائی فرمودید . یعنی باید پنج هزار تومان بنزین و کرایه ماشین هزینه کنم تا دستم برسد به تخم مرغ شانه ای زیر پنج هزار تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!!! که تازه زیر پنج هزار تومان میتواند 4900 تومان هم باشد !!!!!!!!! واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com