تخم مرغ فاسد در مرغداری ها وجود ندارد

تخم مرغ فاسد در مرغداری ها وجود ندارد
ناصر نبی پور مدیر عامل اتحادیه مرغداری های استان تهران با بیان این مطلب افزود: هیچ گونه مازاد تخم مرغی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون وجود ندارد که فاسد شده باشد.
وی ادامه داد: کارخانجات صنایع غذایی، تخم مرغ های پاستوریزه و مارک دار خریداری می کنند که هزینه ی تولید آنان دو برابر شده و بسیاری از آنان برای کاهش هزینه تخم مرغ سالم و فله ای از مرغداری ها خریداری می کنند.
وی افزود:  نبود برنامه ریزی دولت در واردات و جوجه ریزی باعث شده تا تولید و عرضه در کشور تعادل خود را از دست داده و در برهه ای از زمان افزایش یا کاهش تولید داشته باشیم.
وی تصریح کرد: دولت باید در برنامه های خود از نظرات اتحادیه ها و تشکل ها استفاده کند تا تعادل در تولید رعایت شود.
نبی پور ادامه داد: به دلیل افزایش هزینه ی تخم مرغ پاستوریزه و مارک دار صنایع غذایی به سمت و سوی خرید تخم مرغ فله ای آورده اند که بسیاری از مراکز با فاسد کردن تخم مرغ ها در جهت کاهش خرید تخم مرغ فله ای گام بر می دارند.
وی تاکید کرد: تمام کارخانه های صنایع غذایی و مرغداری ها مسئولین فنی و بهداشتی دارند و با هرگونه تخلف به وزارت بهداشت گزارش می دهند.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران استان تهران خاطر نشان کرد: فروش هرگونه تخم مرغ فاسد در مرغداری ها را تکذیب و خواهان نظارت از تمام مرغداری ها هستم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com