تخم مرغ شانه‌ای 7000 تا 8000 تومان در سوپر مارکت‌ها

تخم مرغ شانه‌ای 7000 تا 8000 تومان در سوپر مارکت‌ها
در حالی در برخی سوپرمارکتها تخم مرغ شانه‌ای 7000 تا 8000 تومان فروخته می‌شود که مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در روز جاری نسبت به روز گذشته 100 تومان کاهش یافته است.
هدایت اصغری با بیان این که قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ نسبت به روز گذشته 100 تومان کاهش داشته است، گفت: با توجه به افزایش عرضه تخم مرغ و واردات آن، به نظر می رسد در چند روز آینده روند کاهش قیمت ادامه داشته باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت تخم مرغ در سوپرمارکتها کاهش نداشته است؟ اظهار داشت: معمولاً واحدهای تولید این کاهش قیمت را دارند اما در خرده فروشی‌ها و سوپرمارکتها این کاهش قیمت محسوس نیست.
اصغری تصریح کرد: فرآینده حمل ونقل و توزیع تخم مرغ به گونه ای است که کاهش قیمت محسوس نیست. در واقع بخشی ناشی از فعالیت واسطه ها و دلالها است.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن بیان کرد: امروز تخم مرغ با قیمت دانه ای 180 تا 190 تومان و  شانه ای 5 هزار و 500 تومان عرضه شده است.  
وی تصریح کرد: متأسفانه در برخی مغازه ها و سوپرمارکتها تخم مرغ شانه ای 7000 تا 8000 تومان عرضه می شود.
افزایش قیمت تخم مرغ در چند روز گذشته به دغدغه های مردم اضافه شده است. در این میان برخی افزایش قیمت تخم مرغ را ناشی از کمبود تولید و کاهش واردات اعلام کرده اند و گروهی هم آنفولانزای مرغی را از دلایل این اتفاق می دانند. در هر صورت با ورود تخم مرغ‌های ترکیه مسئولان انتظار دارند  قیمت تخم مرغ در روزهای آتی کاهش یابد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com