تخم مرغ 1250 تومان زیر قیمت عرضه می‌شود

تخم مرغ 1250 تومان زیر قیمت عرضه می‌شود
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشوربا بیان اینکه تخم‌مرغ همچنان 1250 تومان به زیر قیمت عرضه می شود، گفت: قرار بود دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها مبلغی را در اختیار صندوق حمایت از صنعت طیور قرار دهد.
سید فرزاد طلاکش با بیان اینکه تخم ‌مرغ جز کالاهای گروه دو بوده  و مشمول قیمت‌گذاری نیست افزود: فعلاً عرضه و تقاضا قیمت این کالاها  را مشخص می‌کند مگر شرایط اقتصادی به گونه‌ای تغییر کند که دولت مجبور به قیمت گذاری این کالاها شود.
وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته قیمت تخم مرغ حدود 350 تومان در هر کیلو افزایش یافته است اضافه کرد: همچنان این کالا 1250 تومان، زیرقیمت عرضه می‌شود.
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور با بیان اینکه در حال حاضر عرضه تخم مرغ زیاد و تقاضا برای آن کم است ،ادامه داد: در ستاد تنظیم بازار تصمیماتی برای تخم‌ مرغ گرفته شده اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
وی اضافه کرد: بر اساس این تصمیم قرار بود از تاریخ 29 اردیبهشت دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها مبلغی را در اختیار صندوق حمایت از صنعت طیور قرار دهد.
طلاکش ادامه داد: قرار بود این مبلغ صرف کمک به صادرات،‌ ذخیره گردشی تخم‌ مرغ و حذف مرغ‌های تخم گذار پیر بالای دو سال شود که متأسفانه مبلغ مذکور پرداخت نشد.
وی با بیان اینکه قیمت نهاده‌ها نسبت به اول سال تغییری نداشته است گفت: مشکل ما نهاده نیست.
طلاکش تصریح کرد: ما باید اضافه تولید را از کشور خارج کنیم و برای این کار نیاز به مشوق صادراتی داریم. 
 
نظرات شما
  •  

    محمد رضا خدائی گفت : ۹۳/۰۳/۱۷

    کاهش یا افزایش قیمت درد یک روزه مرغداران وزحمت کشان نیست بلکه این درد دیرینه بی تدبیری وعدم انسجام مرغداران واتحادیه ها است که تناسب بین تولید ومصرف رانمی توانند برقرار بکنند.همچنانکه در میادین ورزشی همچنان کشتی وورزش های انفرادی قهرمان ویکه تاز ولی در ورزش های دسته جمعی مثل فوتبال در اقلیت .پس بیاییم باهم بودن وباهم فکر کردن را آزمون وتجربه کنیم. با تشکر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com