تخصیص یارانه شیر به دامداران کهگیلویه و بویراحمد

تخصیص یارانه شیر به دامداران کهگیلویه و بویراحمد
رییس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: یارانه‌ای برای دامداران این استان که شیر تولید می‌کنند از سوی وزارتخانه تخصیص یافته است.
داریوش دیودیده در ستاد تنظیم بازار استان افزود: یارانه‌ای برای دامدارانی که شیر تولید می کنند از سوی وزارتخانه صنعت و معدن و تجارت سه هزار میلیارد ریال تخصیص یافته و اکنون به حساب هر استان مبلغی مشخص واریز شده است.
وی اظهارکرد: این یارانه به دامدارانی پرداخت می‌شود که شیر تولیدی خود را به مبلغ 1300تومان و یا کمتر به کارخانه‌های تولید لبنیات در استان فروخته‌اند.
رییس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از وجود دو کارخانه تولید لبنیات در استان یکی در یاسوج و دیگری در شهرستان باشت خبر داد و خاطرنشان کرد: کارخانه لبنیات یاسوج روزانه 27 تا 30 تن شیر مصرفی دارد در حالی که کارخانه تولیدی ساورز در شهرستان باشت چیزی حدود نیمی از این مصرف شیر روزانه را برای تولید دارد.
دیودیده یکی از دلایل لطمه وارد شدن به دامداران را نبود اتحادیه دامداران در این استان دانست و تصریح کرد: همین امر موجب شده مکان و محلی خاص برای حمایت از حقوق دامداران وجود نداشته باشد همچنان که در استان‌های دیگر همه مشکلات دامداران و پی‌گیری مطالبات آن‌ها توسط اتحادیه دامداران پی‌گیری می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل چنین اتحادیه‌ای در هفته گذشته و اضافه کرد: بسیاری از کارها و خدمات اکنون برون‌ سپاری شده‌اند که با تشکیل اتحادیه دامداران برخی از کارها و وظایف به آنها برون‌ سپاری می‌شود.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com