تخصصیص ۱ میلیارد دلار بودجه به دامداران

تخصصیص ۱ میلیارد دلار بودجه به دامداران
انجمن‌های صنایع فراورده‌های لبنی ایران از وزارت جهاد کشاورزی خواست تا با تخصصیص ۱ میلیارد دلار بودجه حاصل ازسود صادرات مواد نفتی به هندوستان درقالب تنخواه چهارماهه به دامداران کشور ازروند تعطیلی دامداری‌ها جلوگیری کنند.
انجمن صنایع فراورده‌های لبنی از وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرده برای جلوگیری از روند تعطیلی دامداری‌ها تا مبلغ ۱ میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات مواد نفتی به هندوستان وتهاترآن با انواع خوراک دام و عرضه نهاده‌های دامی در قالب تنخواه ۴ ماهه در اختیار دامداران کشور قرار دهد.
براین اساس ازسوی انجمن صنایع فراورده‌های لبنی ایران اعلام شده به دلیل وضعیت بحرانی دامداری‌های کشوربرای کمبود علوفه وگرانی بیش از حد خوراک دام این صنعت ازچرخه تولید شیرخام خارج می‌گردد.
این درحالیست که هرگونه کاهش تولید اثرات زیان باری دراشتغال و فزونی بیکاری به وجود می‌آورد.
همچنین براساس آمار اعلام شده از سوی انجمن صنایع فراورده‌های لبنی ایران علاوه بر کاهش تولید که اثرات زیان باری را در پی دارد ازطرفی سبب پیدایش تدریجی کمبود و گرانی کالاهای لبنی در بازارهای داخل و از بین رفتن بازار ۳۵۰ میلیون دلاری صادرات کالاهای لبنی که با هزینه‌های گزافی به دست آمده می‌شود و مشکلات اجتماعی و اقتصادی غیرقابل پیش بینی را به وجود می‌آورد.
شیب ۷۵ دهم درصد کاهش شیر خام صنعتی
انجمن صنایع فراورده‌های لبنی ایران در پایان تاکید کرد: شیب کاهش شیرخام صنعتی تحویلی به کارخانجات بزرگ لبنی از دی ماه سال جاری تاکنون ماهیانه ضریبی حدود ۷۵ دهم درصد درصد داشته است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com