تجهیز واحدهای مرغداری در آذربایجان غربی

تجهیز واحدهای مرغداری در آذربایجان غربی
رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 224 واحد مرغداری امسال در آذربایجان غربی تجهیز می‌شود.
محمد‌رضا اصغری در جلسه‌ای که با حضور مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در سالن اجتماعات این دستگاه تشکیل شد، اظهار داشت: در سال جاری با مشارکت دستگاه‌های اجرایی 224 واحد مرغداری با اعتباری به میزان 110 میلیارد ریال به امکانات مورد نیاز در زمینه پرورش طیور تجهیز می‌شوند. 
وی افزود: ساماندهی واحدهای مرغداری به تعداد مذکور در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در دستور کار قرار گرفت به طوری که از زمان آغاز اجرای این قانون تاکنون در ارتباط با دریافت تسهیلات تجهیز مرغداری 400 فقره تقاضا به این دستگاه وارد شده است. 
این مسئول خاطرنشان کرد: از این تعداد 120 پرونده متقاضی برای پرداخت تسهیلات بانکی تایید نهایی شده و در مرحله معرفی به بانک هستند به طوری که بعد از دریافت تسهیلات بانکی باید با نظارت کارشناسان و همراهی ناظران در راستای بهبود کیفی و ارتقای کمی واحد مرغداری خود اقدام کنند. 
اصغری در ادامه سخنان خود به تجهیز واحدهای گاوداری صنعتی با تخصیص اعتباری به میزان بیش از 10 میلیارد ریال پیرو اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اجرای این قانون و ابلاغ پرداخت تسهیلات بانکی بیش از 215 فقره تقاضا به این دستگاه وارد شده که تاکنون 58 فقره پرونده تایید نهایی شده و برای دریافت اعتبارات به بانک معرفی شدند. 
وی گفت: خرید دام سبک برای اصلاح نژاد خارجی به تعداد 500 رأس در دست اقدام است از طرف دیگر برای خرید 200 رأس بز خارجی، 500 راس بز آمیخته یعنی دورگه همچنین تعداد 4 هزار و 300 راس دام نیز برای افزایش زایش سالانه برنامه‌ریزی شد بر این اساس برای تامین دام‌های مذکور اعتباری به میزان 90 میلیارد ریال تخصیص یافت. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار داشت: علاوه بر موارد مذکور در راستای اجرای کامل قانون هدفمندسازی یارانه‌ها برنامه‌های مختلفی برای عملیاتی کردن در این دستگاه مطالعه می‌شود به طوری که عملی کردن طرح‌های موجود نیازمند مساعدت و همکاری همه مسئولان و اقشار مختلف مردم است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com