تاکید دادستان قزوین بر رسالت سنگین دامپزشکی

تاکید دادستان قزوین بر رسالت سنگین دامپزشکی

 دادستان قزوین به همراه مدیر کل دامپزشکی استان و مسؤولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی و دیگر مدیران، از یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور استان بازدید کردند.
به گزارش موج، دادستان قزوین به همراه مدیر کل دامپزشکی استان و مسؤولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی و دیگر مدیران، از یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور استان بازدید نموده و از نزدیک در جریان فعالیت ناظرین ذبح شرعی و مسؤولین بهداشتی کشتارگاه قرار گرفتند.
طی این بازدید حجت الاسلام والمسلمین گروسی، مسؤول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، مطالبی را در خصوص نحوه نظارت بر ذبح شرعی توسط روحانیون محترم در کشتارگاه بیان نموده و پس از آن دکتر امیدواریان، مدیر کل دامپزشکی استان مواردی را در ارتباط با نظارتهای بهداشتی این اداره کل در کشتارگاهها و مراکز عرضه مطرح کرده و خواهان همکاری بیشتر دستگاه قضایی با اداره کل دامپزشکی بودند.
در پایان حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی دادستان قزوین ضمن تاکید بر رسالت سنگین اداره کل دامپزشکی در راه تامین غذای بهداشتی و سالم، در خصوص اختصاص یک شعبه خاص جهت رسیدگی به تخلفات بهداشتی مراکز عرضه مواد خام دامی قول مساعد دادند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com