تامین گوشت قرمز دام سبک و نهاده‌های دامی مورد نیاز ایران

تامین گوشت قرمز دام سبک و نهاده‌های دامی مورد نیاز ایران
هیئت گرجستانی که به منظور بررسی وضعیت بخش کشاورزی استان  به تبریز سفر کرده بود، پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس سازمان جهادکشاورزی با اشاره به ظرفیت‌ آذربایجان‌شرقی در زمینه تولید محصولات کشاورزی اظهار داشت: سرمایه‌گذاران گرجی تمایل دارند در زمینه‌های مختلف اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران به خصوص در آذربایجان‌شرقی سرمایه‌گذاری کنند.
وی با بیان اینکه کشورش به توسعه همکاری‌ها در تمام زمینه‌ها به خصوص در بخش کشاورزی برای پوشش نیازهای این بخش مهم اقتصادی در دو کشور تمایل دارد، افزود: با نشست‌های تخصصی‌تر راه برای انعقاد تفاهمنامه‌های لازم برای توسعه بخشی به همکاری‌ها هموارتر می‌شود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری گرجستان با اشاره به اینکه کشور گرجستان از لحاظ زمین زراعی و آب مطمئن برای کشاورزی غنی است، تصریح کرد: آمادگی خود را برای توسعه کشت نهاده‌های دامی در این کشور اعلام کردیم و زمین موردنیاز و در کنار آن امکان تامین آب از طریق حفر چاه یا انتقال آب با کانال یا لوله را فراهم می‌کنیم.
وی همچنین از تامین گوشت قرمز دام سبک و نهاده‌های دامی مورد نیاز ایران از کشور گرجستان و اکراین خبر داد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری گرجستان افزود: ما می‌توانیم گوشت قرمز و ذرت را از این کشور و جو و سویا را از اوکراین تهیه و در اختیار شما قرار بدهیم و در مقابل محصولات کشاورزی از ایران خریداری و وارد کنیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com