تامین نهاده‌های دامی به اتحادیه‌ها سپرده خواهد شد

تامین نهاده‌های دامی به اتحادیه‌ها سپرده خواهد شد
به منظور از میان برداشتن نوسانات موجود در بازار و کوتاه کردن دست واسطه‌ها در نظر داریم اتحادیه‌های مرغداران و دامداران به طور مستقیم برای تهیه نهاده‌ها وارد عمل شوند.
امور تولیدات دامی از ذخیره نهاده‌های دامی تا دوماه ابتدایی سال 93 خبر داد وگفت: میزان واردات نهاده‌ها‌ی دامی برای سال آینده در کارگروه مخصوص تنظیم بازار در حال بررسی است و تاکنون رقم مشخصی اعلام نشده است.
حسن رکنی معاون وزیر در امور تولیدات دامی در خصوص تامین نهاده‌های دام و طیور اظهار داشت: تا دوماه ابتدایی سال آینده ذخیره برای تامین نهاده‌های دامی در کشور وجود داشته و مشکلی برای تامین نهاده‌ها وجود ندارد.
وی تصریح کرد: به صورت مستمر  ثبت سفارش جدید توسط بخش خصوصی و شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود.
رکنی با اشاره به تغییر قیمت سویا گفت: در یک ماه گذشته برای بخشی که به صورت تهاتری با مرغداران کار می‌کنند قیمت سویا از 1800 تومان به 1650 تومان کاهش داشته است.
معاون وزیر جهاد در امور دام درخصوص برنامه وزارتخانه برای تنظیم بازار گفت: به منظور از میان برداشتن نوسانات موجود در بازار در نظر داریم اتحادیه‌هایی مرغداران و دامداران به طور مستقیم و برای کوتاه کردن دست واسطه‌ها جهت تامین نهاده‌ها خود وارد عمل شوند.
وی تصریح کرد: اقدامات لازم را در جهت حمایت از تشکل‌ها برای تامین نیازهای مجموعه تولیدشان انجام خواهیم داد.
معاون وزیر راه در امور دام در خصوص تامین نهاده‌ها برای سال آینده گفت: میزان واردات نهاده‌ها برای سال 93 در کارگروه مخصوص تنظیم بازار در حال بررسی است و تاکنون پیش‌بینی مشخصی اعلام نشده است.
رکنی با اشاره به اهتمام وزارتخانه از تولیدات داخل اذعان داشت: وزیر جهادکشاورزی در راستای هدف وزارتخانه در نظر دارد تصمیمات و برنامه‌های خود را با تکیه بر مسائل و مشکلاتی که از سوی تولیدکنندگان در نمایشگاه دام و طیور مطرح شد اتخاذ کند.

 
نظرات شما
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۲/۱۲/۰۵

    این آقا خوابه سویا دیروز 2000 تومان را رد کرد ایشون از 1650 تومان صحبت میکنه صحت خواب آقای رییس

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۱۲/۰۵

    اقای معاون وزیر جهت اطلاع شما قیمت سویا در حال حاضر 1900 تومان در بندر می باشد که طی 10 روز گذشته بیش از 200 تومان افزایش قیمت داشته شما که حتی اطلاعاتتون به روز نیست چطور صحبت از برنامه ریزی میکنید؟؟؟!!!

    پاسخ...
  •  

    وحید اردانی گفت : ۹۲/۱۲/۰۷

    سلام. لطفا اگر مقدور است اطلاع رسانی نمایید از چه تاریخی نهادها از سوی اتحادیه دامداران توزیع می شود. با تجدید احترام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com