تامین بیش از 400 هزار کیلو گوشت مرغ مصرف روزانه تهران از طریق سازمان میادین

تامین بیش از 400 هزار کیلو گوشت مرغ مصرف روزانه تهران از طریق سازمان میادین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت : مصرف روزانه گوشت مرغ در شهر تهران 820 هزارکیلوگرم است که از این میزان 425 هزار کیلوگرم از طریق میادین و بازارهای شهرداری تامین می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی آریا مهندس حسین صفایی با بیان این مطلب اظهار داشت : از این میزان 310 هزارکیلو به صورت عمده در میدان مرکزی و 115 هزار کیلو به صورت خرده فروشی در سطح میادین عرضه می شود که این میزان ، 14 درصد نیاز مرغ به صورت خرده فروشی است.
وی همچنین به عرضه کاملا بهداشتی این مرغ ها اشاره کرد و افزود : تمامی این محصولات دارای مجوز وزارت بهداشت بوده و توسط خودوروهای مجهز به سردخانه به میادین منتقل می شود همچنین این محصول در بازارها نیز در سردخانه و یخچال نگهداری می شود تا کیفیت آن کاسته نشود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری در خصوص عرضه تخم مرغ نیز با بیان اینکه مصرف روزانه شهر تهران 400 هزار کیلو گرم است بیان داشت : میزان عرضه تخم مرغ درمیادین سازمان به صورت روزانه 70 هزارکیلوگرم است که 17 درصد سهم خرده فروشی را به عهده دارد.
صفایی با تاکید براینکه قیمت تخم مرغ عرضه شده در بازارهای سازمان پایین تراز مغازه های سطح شهر است خاطرنشان ساخت : سال گذشته نرخ تخم مرغ عرضه شده در میادین و بازارهای سازمان به طور میانگین ، 20 درصد نسبت به نرخ این محصول در مغازه های سطح شهر پایین تر بود.

 
کلمات کلیدی توزیع میوه و تره بار
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com