تاسیسات کشتارگاه های طیور باید به‌روزرسانی شود

تاسیسات کشتارگاه های طیور باید به‌روزرسانی شود
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان بر الزام دریافت کد IR و به‌روز رسانی تاسیسات و تجهیزات کشتارگاه های طیور تاکید کرد وگفت: سلامت کشتارگاه ها تاثیر مستقیم بر سلامت عمومی جامعه دارد.
به گزارش مهر، حسن هاشمی زاده  در جلسه هماهنگی مسئولان فنی و ناظران بهداشتی کشتارگاه‌های طیور استان سمنان که در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت سلامت و رعایت استانداردها در کشتارگاه ها افزود: باید برای بهبود وضعیت کشتارگاهای طیور و امور اجرایی و همچنین بالابردن سطح کیفی و کمی کشتار بیش از گذشته تلاش شود.
وی نتایج ممیزی اداره کل دامپزشکی استان راجع به وضعیت بهداشت کشتارگاه های طیور استان را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: نواقص فنی و بهداشتی طی زمانبندی اعلامی توسط دامپزشکی شهرستان باید در اسرع وقت برطرف و مراتب آن اطلاع رسانی شود در غیر اینصورت عواقب قانونی در پی خواهد داشت.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان از طرح تشدید و شرایط بهداشتی و قرنطینه ای در کشتارگاه های طیور خبر داد و تصریح کرد: مسئولان فنی و بهداشتی کشتارگاها در شرایط حاضر باید با دقت و وجدان کاری بیشتری نسبت به گذشته به وظایف خود پرداخته و هر گونه مورد احتمالی بیماری را به سرعت مورد بررسی قرار دهند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com