تاخیر مسئولان جهاد کشاورزی در از سرگیری جوجه‌ریزی در 4 استان

تاخیر مسئولان جهاد کشاورزی در از سرگیری جوجه‌ریزی در 4 استان
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور گفت: به‌رغم توقف جوجه‌ریزی در 4 استان کشور و درخواست مکرر از مسئولان برای صدور مجوز ادامه جوجه‌ریزی با توجه به آماده بودن شرایط هنوز هیچ پاسخی دریافت نشده است.
حسین مقدم‌نیا گفت: از دو ماه پیش به دلایل هجوم بیماری در مرغداری‌های 4 استان تهران، قم، البرز و قزوین جوجه‌ریزی متوقف شده و مرغداران متحمل ضرر و زیان فراوانی شده‌اند. 
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور افزود:این در حالی است که قرار بود جوجه ریزی از اول خرداد آغاز شود اما زمزمه‌هایی است که گویا احتمال ادامه توقف همچنان ادامه خواهد داشت. 
وی افزود: نگهداری امکانات، معطل بودن سرمایه، پرداخت هزینه کارگری و نبودن تولید، خسارت زیادی را به آنها تحمیل کرده به طوری که بارها با نوشتن درخواست‌های مختلف خواستار حمایت از سوی اتحادیه و دولت شده‌اند. 
مقدم نیا گفت: در همین رابطه به‌رغم اینکه طی دو ماه گذشته بارها درخواست مرغداران را برای حمایت انعکاس دادیم هفته گذشته هم حضوری با وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه صحبت کردیم و قرار شد معاونت امور دام بررسی و تصمیم بگیرد. 
مقدم‌نیا گفت: با توجه به عمق بحران امیدواریم که معاونت امور دام هر چه سریعتر بدون فوت وقت در این زمینه تصمیم‌گیری کند. زیرا اعتقاد داریم لحظه‌‌لحظه‌ها در سرنوشت تولید موثر است و از دست دادن وقت موجب ضرر‌های جبران‌ناپذیر می‌شود. 
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به آموزش‌‌ها و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی، جلسات اتحادیه و مراقبت‌هایی که تولیدکنندگان دارند فضا برای ادامه جوجه‌ریزی مناسب است. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com