بیمه محصولات کشاورزی به فارغ التحصیلان کشاورزی واگذار شده است

بیمه محصولات کشاورزی به فارغ التحصیلان کشاورزی واگذار شده است

بیمه نیوز - فاضل سجادی: صندوق بیمه محصولات کشاورزی به منظور طرح های حمایتی دولت از بخش خصوصی و اشتغال زایی،‌ اجرای عملیات بیمه محصولات کشاورزی را به فارغ التحصیلان کشاورزی واگذار کرده است .
وی گفت آزمونی برای تعیین صلاحیت علمی داوطلبان در جهت فعالیت در کارگزاری های بیمه محصولات کشاورزی وجود دارد . این آزمون درگروه های آزمایشی زراعت ،‌ باغبانی ،‌ منابع طبیعی ، ‌دام و طیور و آبزیان برگزار می شود.
سجادی افزود : حضور فارغ التحصیلان کشاورزی در این بخش می تواند در ارتقای کمی و کیفی خدمات بیمه کشاورزی و همچنین آگاهی کشاورزان نقش موثری داشته باشد.
وی گفت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی ، ‌واگذاری اجرای عملیات بیمه کشاورزی به بخش خصوصی را از سال 1384 آغاز کرده است و هم اکنون حدود چهار هزار نفر از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی با این صندوق همکاری دارند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه کشاورزی نیز در حاشیه این آزمون گفت: قبول شدگان این آزمون در مراحل انعقاد قرار داد ، نظارت بر فرآیند بیمه ای و برآورد و پرداخت خسارت به کشاورزان با این صندوق همکاری می کنند.
رامین امینی افزود: هم اکنون 110 فعالیت در بخش کشاورزی در زیرمجموعه های زراعت ،‌ باغبانی، منابع طبیعی،‌ دامپروری،‌ ماکیان و ‌آبزیان زیر پوشش حمایت های بیمه ای صندوق قرار دارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com