بیمه تولید با پرداخت مشوق صادراتی

بیمه تولید با پرداخت مشوق صادراتی
مهندس فارغی در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه که به علت عدم حضور کافی اعضاء به رسمیت نرسید، عنوان کرد: تا زمانی که به طور فردی و منطقه ای فکر و عمل شود وضعیت صنعت مرغداری بهتر نخواهد شد و در این میان یک عده از تولید حذف و یک عده سبز می شوند.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی جوجه یکروز ادامه داد: ظرفیت تولیدی که ناشی از صدور مجوز بی برنامه بوده است، بیشتر از نیاز کشور می باشد و بهترین راه برای حل بحران به وجود آمده انجام صادرات است. وی ادامه داد بر خلاف گوشت مرغ که رقیب های قدرتمندی همچون برزیل و آمریکا در بازارهای جهانی دارد، تخم مرغ خوارکی و تخم مرغ نطفه دار، بازار مناسبی را در کشورهای همسایه دارد.
  فارغی افزود: انتظار حمایت و جذب مشوق های صادراتی برای فعال کردن و رونق بخشیدن به صادرات از سوی دولت با توجه به تورم و اوضاع نا مناسب اقتصادی، اشتباه بزرگی خواهد بود و در این خصوص اعضاء باید به خودشان متکی باشند و جهت تامین مشوق های صادراتی اقدام نمایند، همانند آنچه برای بیمه اتفاق می افتد، در حقیقت وقتی اعضاء خود مشوق صادراتی را تامین نمایند، سود حاصل از این فرایند عاید همه ی آنها خواهد شد.
در پایان جلسه، فارغی با اشاره به مشکلاتی که تا کنون صنعت مرغداری پشت سر گذاشته است اعلام کرد: رفع معضلات صنعت و موفقیت ما در گرو چند اقدام اساسی خواهد بود؛ اول، حمایت همه اعضاء از انجمن، دوم، انجام صادرات با تایین و تامین مشوق های صادراتی از سوی خود اعضاء و در آخر حذف گله هایی که سن آن ها بالاتر ار 60 هفته می باشد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com