بیماری آنفولانزای پرندگان در اصفهان مشاهده نشده است

بیماری آنفولانزای پرندگان در اصفهان مشاهده نشده است
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در سال 95 و از ابتدای سال 96 تاکنون محصولات دامی استان به ارزش بیش از 25 میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.
شهرام موحدی در آیین تکریم و معارفه رؤسای اداره دامپزشکی شهرستان شهرضا که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته در سراسر استان اصفهان  بیش از 13 میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام انجام شده است.
وی مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام را از جمله مهم‌ترین رسالت‌های سازمان دامپزشکی برشمرد و افزود: در همین مدت بیش از 180 تست سل و بیش از 160 هزار خون‌گیری تب مالت از دام‌های استان انجام شد.
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در 2 سال گذشته مراقبت‌های بهداشتی با هدف مقابله با بیماری تب برفکی در استان افزایش یافته و در حال حاضر وضعیت خوبی از این نظر در استان حاکم است.
موحدی گفت: تاکنون موردی از ابتلا به بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان مشاهده نشده و از این نظر نیز وضعیت مطلوبی در استان وجود دارد.
وی اظهار کرد: در سال 95 و از ابتدای سال 96 تاکنون محصولات دامی استان به ارزش بیش از  25 میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای استان اخذ گواهی صادرات شیر به اوراسیا و اتحادیه اروپا بود که تأثیر زیادی در بهبود معیشت دامداران و رونق صنعت گاوداری در استان داشت.
در این مراسم از خدمات حمیدرضا امیری تقدیر و حمید رییس زاده به عنوان مدیر جدید شبکه دامپزشکی شهرضا معرفی شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com