بیمارستان تخصصی دام و طیور در قم راه‌اندازی شد

بیمارستان تخصصی دام و طیور در قم راه‌اندازی شد

معاون اتحادیه مرغداران قم گفت:‌ برای نخستین بار در کشور بیمارستان تخصصی دام و طیور ‌که شامل کلینیک دامپزشکی، ‌داروخانه و آزمایشگاه است، در قم راه‌اندازی شد.
محسن خانی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اگر در بحث کارآفرینی و بخش خصوصی امنیت روانی و کاری به‌وجود آید، می‌تواند مشکلات اشتغال در جامعه را رفع کند.
وی ‌ادامه داد: برای بستر سازی مناسب اشتغال در کشور باید برای کارآفرینی هزینه های بالایی صرف شود تا کشور معضل بیکاری را پشت سر گذارد.
معاون اتحادیه مرغداران قم با اشاره به ضرورت ثبات سیاست‌های اقتصادی ادامه داد: در این صورت کارآفرینان و فعالان در عرصه تولید کشور می‌توانند برنامه‌های بلندمدتی برای گسترش و بهبود وضع اقتصاد کشور فراهم کنند و به سئوال‌هایی از جمله‌ «چه هستیم؟» «‌چه می‌خواهیم باشیم؟» «چه باید باشیم؟» و «چه باید کرد؟» پاسخ می‌دهند که راهی برای پیشرفت اقتصاد کشور است.
وی با اشاره به اینکه واردات به اقتصاد کشور لطمه وارد می‌کند، ‌افزود: اگر قرار باشد واردات کالاهایی که در کشور خودمان تولید می‌شود، ادامه یابد انگیزه‌ای برای تولید در کشور باقی نمی‌ماند و سرمایه‌ها از کشور خارج می‌شود.
خانی‌پور که در زمینه تعاونی کشاورزی و مرغداران گوشتی فعالیت می‌کند، گفت: در حال حاضر 360 واحد مرغداری در استان قم فعالیت می‌کنند که این واحدها زمینه‌های اشتغال خوبی را فراهم کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت خود را در سال 1360 آغاز کرده و به دلیل نداشتن استقلال، فعالیت اصلی و موفق این تعاونی از سال 1377 آغاز شده است، افزود: تاکنون توانسته‌ایم کارخانه خوراک آماده دام و طیور را در دوفاز راه‌اندازی کنیم که ظرفیت تولید سالانه 162 هزار تن محصول را دارا است و در حال حاضر تولید سالانه 105 هزار تن آن محقق شده است.
معاون اتحادیه مرغداران قم ‌ادامه داد: ما همچنین موفق به ساخت و راه‌اندازی فاز اول سیلو شده‌ایم که ظرفیت نگهداری 10 هزار و 600 تن محصول را دارا است و در نظر داریم در فاز دوم این ظرفیت را تا 60 هزار تن افزایش دهیم.
وی همچنین بیان داشت: این تعاونی موفق شده است برای نخستین بار در کشور بیمارستان تخصصی دام و طیور را که شامل کلینیک دامپزشکی، ‌داروخانه و آزمایشگاه است، راه‌اندازی کند.
خانی‌پور با اشاره به اینکه تاکنون موفق به جذب 60 نیروی متخصص در زمینه فعالیت خود شده است، اظهار داشت: این تعداد در آینده افزایش می‌یابد.

 
کلمات کلیدی تاسیس افتتاح
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com