بیشترین سود حاصله از تولید محصولات دامی نصیب واسطه‌ها می‌شود

بیشترین سود حاصله از تولید محصولات دامی نصیب واسطه‌ها می‌شود

یک کارشناس دامپروری گفت:تولید محصولات دامی برای دامداران خرده پا مقرون به صرفه نبوده و بیشترین سود حاصله از تولید گوشت قرمز و شیر نصیب واسطه‌ها می‌شود.
مهدی انوشه پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:با وجودی که مشکلات تأمین نهاده‌های تولید محصولات دامی مرتفع شده است ولی هنوز بدلیل پایین بودن قیمت گوشت قرمز و شیر بیشتر دامداران با مشکلات عدیده مواجه هستند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین سودحاصله از تولید محصولات دامی نصیب واسطه‌ها می شود، تصریح کرد:هم اکنون قیمت هر کیلو گوشت قرمزی که از دامداران خریداری می‌شود بین 8 هزار تا ده هزار تومان است این در حالیست که این محصول پس از عبور از کانال واسطه‌ها با قیمت 14 تا 15 هزار تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.
انوشه پور با اشاره به ورشکستگی برخی از دامداران خرده پا گفت:بیشتر دامداران خرده پا بدلیل مقرون به صرفه نبودن تولید،توان پرداخت بدهی خود به بانک‌ها را نداشته و در معرض ورشکستگی قرار گرفته‌اند.
این کارشناس دامپروری با اشاره به اینکه حمایت‌از بخش دامپروری به منظور افزایش اشتغالزایی ضروری است یادآور شد:با اجرای یک برنامه ریزی صحیح می‌توان از مهاجرت دامداران به شهر‌ها و تبدیل آنها از تولید کننده به مصرف کننده جلوگیری کرد

 
کلمات کلیدی واسطه دلال
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com