بیش از 6 هزار راس دام امانی در خراسان‌جنوبی خریداری شد

بیش از 6 هزار راس دام امانی در خراسان‌جنوبی خریداری شد
مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از مهرماه سال جاری تاکنون 6 هزار و 27 راس دام امانی در استان خریداری شده است.
محمد عصاریان در کمیسیون تنظیم بازار خراسان جنوبی اظهار داشت: عملیات خرید دام در زمان خشکسالی در خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و سمنان مصوب شده است.
وی با بیان اینکه سه استان دیگر وارد بحث خرید نشده‌اند، تصریح کرد: این عملیات از 24 مهرماه سال جاری در استان آغاز شده و تاکنون 6 هزار و 27 راس دام خریداری شده است.
مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ارزش دام‌های خریداری شده را یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان دانست و یادآور شد: از این میزان 478 میلیون تومان را به صورت نقدی پرداخت کردیم و نحوه خرید به صورت امانی انجام می‌شود.
عصاریان با بیان اینکه قرارداد بسته شده و عملیات خرید دام در چهار شهرستان به صورت فعال انجام می‌شود، ادامه داد: همچنین 16 هزار راس را در صف خرید داریم.
وی با بیان اینکه خرید مرغ در سه کشتارگاه استان را فعال کردیم، گفت: میزان 387 تن مرغ به قیمت کیلویی 6 هزار و 500 تومان از مرغداران خریداری کردیم که در سردخانه‌های استان دپو شده است.
مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: تا زمانی که قیمت متعادل شود خرید مرغ ادامه دارد و در مقابل آن ذرت و سویا به مرغداران می‌دهیم.
فرماندار بیرجند با بیان اینکه تا پایان سال جاری میدان تره‌بار جدید بیرجند وارد کار می‌شود، اضافه کرد: با عنایت به مهلت شورای اسلامی شهر مساعدت لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.
رضا منصوری با اشاره به خودروهای عرضه‌کننده میوه و تره‌بار در شهر بیرجند خاطرنشان کرد: در 10 نقطه از شهر شهرداری موضوع را برای استقرار این خودروها رصد می‌کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com