بی مهری مسئولان در حق تولیدکننده گوشت

بی مهری مسئولان در حق تولیدکننده گوشت
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به تاخیر دولت در عمل به تعهدات خود و جلوگیری از واردات گوشت گفت: در کمترین زمان این مصوبات نه تنها اجرایی نشد بلکه تولیدکننده داخلی مورد بی مهری متولیان و مسئولان قرار گرفتند.
محمدباقر شریعتی با انتقاد از خلف وعده دولت در عمل به تعهدات خود برای قطع واردات گوشت قرمز از برزیل، گفت: وعده پر سر و صدای صادرات دام و قطع همزمان واردات گوشت قرمز هنوز اجرایی نشده و این تاخیر، تولیدکنندگان را ناامید کرده است.
نماینده مردم بهبهان، آغاجاری، زیدون، تشان و حومه در مجلس شورای اسلامی افزود: واردات بی رویه گوشت از برزیل، هند و دیگر کشورها و واردات دام سبک زنده به معنای واقعی،ایجاد شغل برای بیگانگان و به فراموشی سپردن تولید کننده داخلی است.
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه اش حداقل 5 هزار راس دام روی دست دامداران زحمت کش باقی مانده و بازار مصرف ندارد، تصریح کرد: باعث تاسف است که در سالی که رهبر فرزانه انقلاب تاکید به حمایت از تولید داخلی و ملی و اصرار به تامین غذایی کشور دارند، تولیدکننده ی هموطن باید قربانی واردات بی رویه شود.
نماینده مردم بهبهان، آغاجاری، زیدون، تشان و حومه در مجلس با یادآوری اینکه در زمان صدور دستور قطع واردات گوشت به عنوان عضو کمیسیون کشاورزی مراتب تقدیر و تشکر خود را به دولت و وزارت جهادکشاورزی اعلام کرده است، گفت: در کمترین زمان این مصوبات نه تنها اجرایی نشد بلکه تولیدکننده داخلی مورد بی مهری متولیان و مسئولان قرار گرفتند.

 
نظرات شما
  •  

    مجید هاشمی گفت : ۹۳/۰۱/۰۳

    تولید کنندگان مرغ گوشتی هم از این امر مستثی نبوده در یکسال گذشته مرغداران گوشتی ضرر و زیان زیادی متحمل گشته اند و در حال حاضر به نفس های آخر افتاده اند سال 93 سال نابودی تولید کنندگان گوشت قرمز و سفید باید نامگذاری شود.

    پاسخ...
  •  

    دامدار ورشكسته گفت : ۹۳/۰۱/۱۹

    به نظرم دست عده اي در كشور در دست صهيونيست ها مي باشد براي نابودي كشورمان و اين دستها فقط به فكر ثروت اندوزي هستند...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com