بهره برداران کشاورزی سهمیه سوخت را یکجا دریافت می‌کنند

بهره برداران کشاورزی سهمیه سوخت را یکجا دریافت می‌کنند

مسئول کمیته هدفمندسازی یارانه‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: سهمیه سوخت سه ماه نخست سال ‌جاری بهره‌برداران بخش کشاورزی استان به صورت یکجا تحویل می‌شود.
 به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌ شرقی، جلال گلچین اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد سوخت استان، سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی استان در سه ماه نخست سال‌ جاری از طریق نواحی نفت شهرستان‌ها به صورت یکجا تحویل داده می‌شود.
وی افزود: برای تراکتورهای سه سیلندر یک‌هزار و 200 لیتر، تراکتورهای چهار سیلندر یک‌هزار و 800 لیتر و تراکتورهای شش سیلندر 2 هزار لیتر بر اساس نیاز برای یک دوره سه ماهه نخست سال جاری اختصاص یافته و به بهره‌برداران تحویل می‌شود.
گلچین با تاکید به این نکته که درخواست و تایید سوخت مصرفی بهره‌برداران بخش کشاورزی همانند سال گذشته فقط از طریق مراجعه به سایت «‌تجارت آسان‌» مقدور است، گفت: تا اطلاع ثانوی و اتمام مرحله نخست ثبت مشخصات بهره‌برداران در سایت agri.niopdc.ir و راست‌آزمایی، توزیع سوخت به روش سال قبل خواهد بود.
مسئول کمیته هدفمندسازی یارانه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین از اتمام مهلت ثبت‌نام اینترنتی بهره‌برداران بخش کشاورزی در سامانه اینترنتی سازمان تا 31 فروردین ماه سال ‌جاری خبر داد و گفت: تایید سوخت بهره‌برداران بخش کشاورزی استان علاوه بر سایت تجارت آسان به آدرس فوق، منوط به ثبت‌نام در سامانه اینترنتی سازمان به آدرس www.eaj.ir است و این مهلت پس از اتمام به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
وی یادآور شد: تاکنون 28 هزار و 369 نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی در سامانه اینترنتی سازمان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 806 مورد مربوط به اطلاعات مرغداران، 2 هزار و 525 مورد مربوط به اطلاعات دامداران، 176 مورد مربوط به اطلاعات واحدهای گلخانه‌ای، 15 مورد مربوط به اطلاعات واحدهای پرورش قارچ ، 24 هزار و 333 مورد مربوط به اطلاعات تراکتور و 511 مورد مربوط به اطلاعات کمباین است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com