بهبود وضعیت مرغداران با حضور در تعاونی‌ها

بهبود وضعیت مرغداران با حضور در تعاونی‌ها
نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه صادرات مرغ نباید مقطعی باشد،گفت: وزن مرغ‌های صادراتی باید برطبق استانداردهای بین‌المللی تعیین و سپس برچرخه صادرات قرار بگیرد تا بتوانیم حضور موفقی در راستای صادرات بهینه مرغ داشته باشیم.
اصغرسلیمی در خصوص صادرات مرغ گفت: اگر ما برنامه مؤثر و مداوم برای صادرات مرغ طراحی کنیم،می‌توانیم علاوه بر بهبود بازار داخلی مرغ در راستای صادرات بهینه مرغ نیز وضعیت مرغداران این قشر زحمتکش را نیز در کشور سروسامان ببخشیم.
نماینده مردم سمیرم درمجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه صادرات مرغ می‌تواند برای ما ارز آوری به همراه داشته  باشد، تصریح کرد: مشتریان خارجی مرغ‌های ایرانی بدیهی است که محصولی را می‌پذیرند که با رعایت استانداردهای صادرات از جمله تدوام و بسته بندی مناسب همراه باشد.
وی ادامه داد: وزن مرغ‌های صادراتی باید همگام با معیارهای استاندارد تعیین شوند تا مشتریان خارجی ترغیب شوند، مرغ ایرانی را برای مصرف سفارش دهند و این درحالی است که بسته بندی مرغ با توجه به نوع و شرایط نگهداری باید بسیارکاربردی باشد.
سلیمی، افزود: برای صادرات مرغ  باید  تدوام بهینه  تولید درنظر گرفته شود تا بتوانیم در راستای صادرات بهینه مرغ عملکرد مناسبی را ایفا کنیم  و این درحالی است که اگر قرار به صادرات مرغ است؛ نباید این روند قطع شود، زیرا با قطع صادرات دراین عرصه ما با کمبود توزیع در بازار داخلی مرغ روبرو می‌شویم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه تعاونی و اتحادیه‌های مرغداری می‌توانند با حضور مؤثر در  توزیع مرغ  وضعیت مرغداران را بهبود ببخشند.
وی یادآورشد: تعاونی‌ها می‌توانند وضعیت مرغداران را بهبود بخشند؛ زیرا با حضور مستمر تعاونی‌ها می‌توان دلالان را دراین عرصه حذف کنیم. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com