بهبود صادرات محصولات دامپروری در دوران پساتحریم

بهبود صادرات محصولات دامپروری در دوران پساتحریم
مدیرعامل اتحادیه مرغداران بیان کرد: با برداشته شدن تحریم به صورت شفاف تعاملات تجاری بین کشورها انجام می‌پذیرد که قطعا مسائل صادرات بهبود خواهد یافت.
حمید فاضلی مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور با اشاره به وضعیت محصولات دامپروری در دوران پساتحریم اظهار داشت: با برداشته شدن تحرم به صورت شفاف تعاملات تجاری بین کشورها انجام می‌پذیرد که قطعا مسائل صادرات بهبود خواهد یافت و از طرفی با افزایش کمیت و کیفیت محصولات می‌توانیم پتانسیل جذب بازارهای خارجی را داشته باشیم.
وی در خصوص کاهش هزینه تأمین نهاده‌های دام و طیور افزود: قطعا بین 10 تا 15 درصد قیمت تمام شده محصولات نهاده‌های دامی و طیور کاهش پیدا خواهد کرد زیرا هزینه‌های ترانسفر و نقل و انتقال پول که در گذشته داشتیم با شفاف‌سازی مسائل به راحتی می‌توانیم به صورت مستقیم با کشورهای فروشنده تعاملات بانکی انجام دهیم در حالی که هیچ گونه هزینه‌های اصنافی نداشته باشیم.
مدیرعامل اتحادیه با اشاره به میزان صادرات تخم‌مرغ و مرغ بیان کرد: در دو ماهه نخست سال‌جاری میزان صادرات به کشورهای عراق و افغانستان خوب بود که متأسفانه در اواخر ماه سوم و اوایل ماه چهارم به سبب انتشار شیوع آنفولانزا صادرات محدود شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com