بهبود شرایط صنعت مرغ‌ گوشتی

بهبود شرایط صنعت مرغ‌ گوشتی
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ‌داران گوشتی درباره صادرات مرغ به روسیه گفت: ما کشتارگاه‌ها و زنجیره تولیدمان را به روسیه معرفی کرده‌ایم و قرار است در این راستا هیاتی از دامپزشکی این کشور به ایران بیایند.
همایون دارابی با بیان اینکه بازار گوشت مرغ هنوز در سراسر کشور به تعادل نرسیده است، اظهار داشت: قیمت تمام شده تولید مرغ زنده با احتساب سود تولیدکننده حدود 4300 تا 4400 تومان است در حالی که بهای فروش آن بین 3800 تا 4200 تومان متغیییر است.
وی با اشاره به اینکه شرایط صنعت مرغ‌داری نسبت به حدود یک ماه پیش بسیار خوب است، اضافه کرد: وزیر جهادکشاورزی، معاونت امور دام و شرکت پشتیبانی برای بهبود شرایط این صنعت همت و به آن کمک کردند تا خطراتی که درحال ورشکست کردن صنعت بود رفع شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ‌داران گوشتی کشور اضافه کرد: با توجه به  مازاد تولید مرغ در کشور نیاز هست این مازاد مرتب خریداری و فکری برای بازار مصرف یا خروج از کشور آن شود.
دارابی صادرات مرغ ایرانی به کشورهایی مانند عراق، افغانستان و برخی از کشورهای حاشیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: ما کشتارگاه‌ها و زنجیره تولیدمان را به روسیه معرفی کرده‌ایم و منتظر بازدید هیات دامپزشکی این کشور هستیم.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۰۹/۱۰

    جناب دارابى مى توانى بگويى كه چطورى حساب كردى كه قيمت مرغ با احتساب سود برأى توليد كننده به قيمت 4300 تؤمن تمام ميشود توهم متاسفانه به فكر دلال بازيت هستى نه توليد كننده در ضمن قيمت نقدى كيلوى 200 تؤمن پايين تَر است

    پاسخ...
  •  

    محمود کلانتری گفت : ۹۳/۰۹/۱۳

    جناب اقای دارابی شما که ااطلاع ازهزینه تمام شده ندارید خواهشن اظهارنظر نفرمایید مانمی خواهیم بااظهار نظرهای شما وامثال شما خودمان خوش کنیم شمااگر دلسوز مرغدارهستید عامل ورشکستگی مرغداران که شرکت پشتیبانی امور دام می باشد جهت اخذ خسارت به مدالعموم (دادگاه معرفی فرمایید)

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۳/۰۹/۱۳

    دوست عزیز جناب آقای فرزان نمی خواهد آقای دارابی جواب دهند بنده عرض می نمایم سود مرغدار را آقای دارابی صفر ریال در نظر گرفته اند و این مطالب را بیان فرمده اند تا نقش خویش را در به ورشکستگی کشاندن صنعت مرغداری به نحو احسن اجرا نمایند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com