بسته‌بندی مرغ هیچ گونه تغییر و افزایشی در قیمت‌ها ندارد

بسته‌بندی مرغ هیچ گونه تغییر و افزایشی در قیمت‌ها ندارد
نعمت‌الله ترکی گفت:عرضه مرغ به صورت بسته‌بندی از مهرماه آغاز شده و تاکنون90 درصد از عرضه مرغ به صورت بسته‌بندی تحت پوشش قرار گرفته است.
ترکی با تاکید بر اینکه عرضه مرغ بسته‌بندی تا پایان آذرماه در تهران تکمیل می‌شود خاطرنشان کرد: از اول دی ماه تمامی عرضه کنندگان مرغ موظفند مرغ را به صورت بسته‌بندی عرضه کنند و هرگونه عرضه فله‌ای مرغ تخلف بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
به گفته ترکی در حال حاضر20 کشتارگاه در سطح استان بسته‌بندی مرغ را انجام می‌دهند، ضمن آنکه بسته‌بندی مرغ هیچ‌گونه تغییر وافزایشی در قیمت مرغ‌ عرضه شده ندارد.
وی تصریح کرد: شناسنامه‌دار کردن عرضه مرغ تازه، درج مشخصات تاریخ تولید و انقضاء، محل کشتار و پیام‌های آموزشی و بهداشتی، ارتقاء وضعیت حمل‌ونقل مرغ، امکان مشارکت و نظارت مردم و کاهش بروز تخلفات از جمله مزایای عرضه مرغ بسته‌بندی شده است.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۰۹/۲۸

    آقای ترکی مگر بسته بندی که برای مرغ بکار میرود را مجانی به ما میدهند که میفرمائید بسته بندی روی قیمت مرغ تاثیری ندارد ؟! اگر خودت هم مرغدار بودی همین نظر را داشتی ؟! حتی یک پلاستیک هم روی مرغ بکشند آن پلاستیک دارای قیمتی است که باید محاسبه و به قیمت مرغ افزوده شود . البته اگر کارشناس باسواد دارید ؟ چرا دنیا با این معضلات روبرو نیست و فقط وزارت جهاد و بازرگانی است که سالیان سال است با این موضوعات درگیر است و ثباتی وجود ندارد ؟! مگر محاسبه یک کیلو گوشت مرغ و متعلقات غیره اش کار مشکلی است که این همه سمینار و همایش و نمایش و انجمن و اتحادیه و... نمیتوانند آنرا محاسبه کنند ؟! دست از کارها بردارید و سالم کار کنید . مثال قدیمی است که میگویند آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار ............. واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com