بزرگترین مشکل زنجان نداشتن مجوز صادرات مرغ است

بزرگترین مشکل زنجان نداشتن مجوز صادرات مرغ است
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان گفت: بزرگترین مشکل شهرستان زنجان نداشتن مجوز صادرات مرغ محسوب می‌شود.
حسین بابایی با اشاره به برگزاری دومین نشست اتحادیه‌های کشاورزی استان و شهرستان زنجان اظهار کرد: نشست اتحادیه‌های استان و شهرستان هر یک ماه در یکی از اتحادیه‌ها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نخستین نشست در محل سالن جلسات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان برگزار شد، تصریح کرد: این نشست با حضور آقاجانلو رئیس این اداره برگزار شد.
این مسئول تبادل اطلاعات بین اتحادیه‌ها و رفع موانع و مشکلات را از اهداف این نشست‌ها عنوان کرد و گفت:‌ در دومین نشست،هاشم‌نژاد مشاور اجرایی استاندار، فرخی فرماندار شهرستان زنجان و غریوی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور داشتند.
رئیس اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان از حضور مجتهدی مدیر عامل صندوق توسعه کشاورزی استان زنجان، رضائی مدیر فروش اتحادیه فرهنگیان ایران در این نشست خبر داد و افزود: عین‌الله ملکی مدیریت نظارت و پیگیری اتحادیه فرهنگیان ایران و مدیران اتحادیه‌های استان و شهرستان نیز در این نشست حضور داشتند.
بابایی با بیان اینکه مسائل و مشکلات اتحادیه‌های کشاورزی در این جلسه ارائه شد، بیان داشت: مسئولان در خصوص مسائل و مشکلات اتحادیه‌ها پاسخگو بوده و برای حل مسائل مطرح شده همکاری کردند.
وی بزرگترین مشکل شهرستان زنجان را نداشتن مجوز صادرات مرغ عنوان کرد و گفت: سایر محصولات کشاورزی نیز در زمینه صادرات با مشکلاتی مواجه است.
این مسئول یادآور شد: در صورت همکاری مسئولان و رفع موانع می‌توان در زمینه صادرات غیر نفتی فعالیت چشمگیری انجام داد.

 
نظرات شما
  •  

    حیدری کارشناس علوم دامی گفت : ۹۳/۰۳/۳۱

    حالا که قیمت شیر ،خودرو ،حلیم،زولبیا وسایر اقلام خوراکی اعلام شد.پس چرا قیمت مرغ اعلام نمیشود.آیا این خود نشانه کم کاری اتحادیه ها نیست وضمنا از زمانی که سایت جوجه ریزی برقرار گردیده قیمت مرغ با توجه به آمار گیری عده ای سود جو افزایش نیافته است.itp عزیز تو را به خدا پیگیری کنید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com