برگزاری گرده همایی کارشناسان و صاحبنظران توسط I.T.P

برگزاری گرده همایی کارشناسان و صاحبنظران توسط I.T.P
علی حسینی : خب همتون مطلع هستید که اوضاع صنعت مرغداری دارای یه بحران ملموس و غیر ملموس هست. بحران ملموس اون، همون چیزی هست که هر روز داریم بی ثباتی اون رو می بینیم و درگیرش هستیم. مثل واردات در اوج تولید، فروش ارزان محصول نهایی در حالی که قیمت تموم شده اون بسیار بیشتر از میزان پولی هست که بابت فروش اون به دست میاریم، مثل شبکه توزیع و یا خرید بی ثبات محصولات توسط دولت.
بحران های ناملموس اون، وضعیت پیش بینی تولید در یک فضای بسیار غیر مطمئن تولیدی است که در ماه های آینده دچار اون می شیم و متاسفانه، عدم توانایی تشکل ها در مدیریت اعضا و تولید منطقه ای، پاس دادن تقصیرها بین سازمان ها، عدم چاره اندیشی توسط متولیان برای تولید پایدار  در آینده، ضعف آینده نگری توسط مدیران ارشد و اجرایی و ... شامل اون می شن.
افزایش تولید در ماه های آینده انکار ناپذیر هست و بدون کمترین شکی، کل صنعت مرغداری ایران در تابستان 1391 دچار شدیدترین بحران های صنعت مرغداری ایران می شه !! اندک تردیدی وجود نداره که با این نمودار تولیدی که در دست هست ( چه بسا بیشتر از این نمودار ) ! در بخش گوشت و تخم مرغ و با توجه به اینکه مرزهای کشور عزیزمون ایران، بیشتر به واردات انعطاف نشون می ده نه به صادرات، بحران بسیار بسیار بزرگی رو در شش ماهه اول سال 1391 تجربه خواهیم کرد، بحرانی که جلوگیری از اون سخت هست اما شاید، دقت کنید که شاید، بشه ضربه اون رو کم تر کرد و مهار کردن اون بسیار سخت بسیار سخت و بسیار سخت خواهد بود.
به همین خاطر I.T.P قصد داره هر چه سریعتر و در اندک زمانی از آینده، میزگردی رو برگزار کنه که مرکب از کارشناسان  صاحب نظران این صنعت خواهد بود.
برنامه ریزی اون رو شروع کرده و اجرای اون رو از اولویت های کارهاش قرار داده. به همین خاطر از علاقه مندها و دوستانی که I.T.P رو باور دارند خواهش می کنم نظرات خودوشون رو در خصوص این کنگره و حسن برگزاری اون برای ما ارسال کنن و نکاتی که باید مد نظر ما قرار بگیره رو به ما آموزش بدن.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۱۷

    حسینی جان باز هم مخلصتم و با این کارهایت دائما به تعداد تشکر کردنهای من از مجموعه ات ، میافزائی .
    فقط تنها موضوعی را که در حال حاضر مد نظر این بنده حقیر برای برزگزاری هرچه بهتر کنگره مورد نظر بنظرم میرسد این است که افرادی که در این کنگره تمایل به شرکت و سخنرانی دارند می بایست رزومه فعالیت کاری و دانشی خود را به شما ارائه دهند و دارای واجد شرایط نسبت به سخن گفتن باشند . که یکی از پارامترهای واجد شرایط بودن میتواند موفقیتهای متقاضی در دوران عملکرد پرورش و نگهدای اش می باشد که حداقل دیگران از دانش و موفقیت نامبرده سود ببرند .
    تا پایان سال مطالب دیگری بفکرم خواهد رسید که قطعا برایتان ارسال می نمایم . یاعلی خدا نگهدار همه شما مردان و زنان کوشا در این صنعت باشد . ارادتمند شما عزیزان - اسد

    پاسخ...
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۱۷

    حسینی عزیز لطفا بغل دست علامت پرینت در زیر مطالب با ارزشتان حتما علامت سیو مطالب را هم فعال بفرمائید تا برای کپی مطالب مجبور به کپی پیست نباشیم . ضمنا خیلی مخلصیم . یاعلی

    پاسخ...
  •  

    I.T.P گفت : ۹۰/۱۰/۱۸

    سلام - دوست عزیز آقای اسد!
    مطلبی رو که در خصوص بوقلمون برای ما ارسال کرده بودی پیدا کردیم - علت اینکه وارد سیستم مقالات نشده بود، PDF بودن اون بود - فایلهای PDF و عکس رو نمی تونیم توی بخش مقالات بزاریم
    این مسئله رو توی شرایط اراسال مقاله عرض کرده بودیم.
    اگر می تونی فایل وورد اون رو برای ا ارسال کن - از شما بسیار ممنونم

    پاسخ...
  •  

    I.T.P گفت : ۹۰/۱۰/۱۸

    سلام - جناب آقای اسد ! بدون شک پیامتون رو آقای حسینی خواهند خوند - نظر شما رو بابت سیو مطالب هم به ایشون عرض می کنیم. منظورتون همون لینک سیو به صورت PDF هست دیگه؟

    پاسخ...
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۱۸

    اولا چشم با اینکه خیلی سخته ولی برای روی گل شما عزیزان بصورت ورد تنظیم و می فرستم . دوما اره داداش لینک سیو بصورت ورد یا پی دی اف ، بصورت هرجوری که باشه .
    یاعلی . عزت زیاد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com