برگزاری روز جهانی تخم مرغ در هتل بزرگ ارم

برگزاری روز جهانی تخم مرغ در هتل بزرگ ارم

این مناسبت بهترین زمان برای آن بود که نکات پر اهمیت تخم مرغ را از زبان خبرنگاران به گوش مردم برسانند. روزی که باید هر روز صبح را به یاد آن بود، باید به یاد خوردن تخم مرغ بود.

این ماده مغزی که یکی دیگر از شاهکارهای قدرت خداوندی است. ماده ای سرشار از مواد معدنی، پروتئین، املاح مورد نیاز بدن، انرژی های کاملا مفید و ... می باشد. ماده ای که از دیر باز اثرات دارویی و شفا بخشی خود را ثابت کرده است. ماده ای که امروز در انواع شامپوها استفاده شده و مورد استفاده انسان قرار گرفته است.

این کنسرو طبیعی که خداوند آن را در اختیار انسان قرار داده است تا تمام نیازهای روزانه خود را با خوردن آن تامین کند، امروز و هر روز به اهمیت استفاده آن افزوده می شود.

هر چند تعدادی از دکتران و پزشکان آن را برای مصرف بیمارها ممنوع می کنند، اما باید قبول کرد، این فرهنگ غلط از ضعف اطلاع رسانی صحیح از سوی مجریان فرهنگ سازی این محصول و عدم حمایت دولت از آنها نشات گرفته است.

تخم مرغ برای هیچ بیماری مشکل ساز نیست و اگر هم باشد، باعث ممنوع شدن مصرف آن نمی گردد، بلکه باعث محدود شدن مصرف آن می شود.

این ماده طوری در طبیعت ساخته شده است که می توان بخش غنی شده از پروتئن آن را از بخش غنی شده از انرژی  را از هم جدا کرد و این یعنی دقیقا مورد استفاده مخاطب با سلیقه و هدف های مصرفی متفاوت قرار گرفتن چه بسا با جدا شدن پوسته آن توسط دستگاه های جدید، می توان بخش غنی شده از کلسیم را از آن جدا کرد.

یکی از حسن ها و تفاوت های این گرده همایی تقدیر از مرغدارانی بود که تا امروز و در دهه های گذشته با تمام مشقتهای موجود در صنعت مدارا کردند و همچنان در مسیر تولید، مشغول به شغل شریف مرغداری می باشند. این تلاش و زحمت را در نگاه های پیر و پوست های چروک شده پیشانی و دستهایشان می توانستی ببینی، می توانستی پوست سیه شده از تلاش و کار در مرغداری را در آن ها احساس کنی. جا دارد ضمن تشکر از برگزار کنندگان این گرده همایی، از دولت بخواهیم تا هر از چند گاهی دست این سرمایه داران را بفشارد و حمایت های خود را به آنها اعلام نماید.

 

شما می توانید عکس ها و فیلم مربوط به گرامیداشت روز جهانی تخم مرغ را در زیر ملاحظه بفرمایید.

فیلم

آلبوم عکس

 
کلمات کلیدی روز جهانی تخم مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com