برگزاری جلسه طرح تولید مرغ ارگانیک در دامپزشکی استان بوشهر

برگزاری جلسه طرح تولید مرغ ارگانیک در دامپزشکی استان بوشهر
در محل سالن جلسات این اداره کل جلسه طرح تولید مرغ ارگانیک با حضور مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر ، معاون فنی و جمعی از کاشناسان دامپزشکی و امور دام و همچنین مرغداران برگزار گردید
در محل سالن جلسات این اداره کل  جلسه طرح تولید مرغ ارگانیک ( تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک ) با حضور مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر ، معاون فنی و جمعی از کاشناسان دامپزشکی و امور دام و همچنین مرغداران برگزار گردید .
در این جلسه که حدود 2 ساعت به طول انجامید ، حاضرین در این جلسه در خصوص اجرایی نمودن طرح تولید مرغ ارگانیک به بحث تبادل نظر پرداختند و در این بین دکتر بحرانی مدیر کل دامپزشکی توضیحاتی را در خصوص اجرایی نمودن این طرح ایراد نمودند و عنوان کردند که مرغهایی که در این طرح تولید شوند برچسبی با عنوان (مرغ تولید شده بدون مصرف آنتی بیوتیک ) بر روی آنها قید خواهد شد و در همین راستا تاکید نمودند که این اداره کل برای هر چه بهتر اجرا شدن این طرح تبلیغات وسیعی را در سطح استان از طریق جراید و رسانه ها انجام خواهد داد .
در ادمه این جلسه نیز دکتر یوسف سعادت در خصوص شرایط لازم برای اجرایی شدن این طرح از جمله ساختار بهداشتی پرورش ، شیوه پرورش ، آماده نمودن سالن مرغداری ، تهیه جوجه مناسب ،اقدامات قرنطینه ای – بهداشتی ، کنترل سلامت گله و آموزشهای لازم به مرغداران وکارکنان آنها ، مواردی را ذکر نمودند .
سپس دکتر محمد مهدی سیمرونی معاون فنی اداره کل نیز در خصوص شرایط و الزامات اجرای این طرح و همچنین محسنات اجرای آن در تولید یک محصول سالم و عرضه آن بازار مصرف صحبت نمودند .
در ادامه این جلسه مرغداران نیز نقطه نظرات خود را مطرح نمودند که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت و مسئولین اداره کل هم به سئوالات آنها پاسخ های مناسب ارائه نمودند
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com