برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار گوشت گوسفندی بدون اتخاذ تصمیم

برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار گوشت گوسفندی بدون اتخاذ تصمیم
جلسه ستاد تنظیم بازار درباره گوشت قرمز، دوشنبه این هفته برگزار شد و با بیان اینکه مشکل خاصی وجود نداشته و بازار از ثبات نسبی برخوردار است، به پایان رسید.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اعلام این خبر گفت: نمایندگان اتحادیه‌های تولیدکنندگان گوشت این هفته در جلسه ستاد تنظیم بازار شرکت کردند و با اعلام اینکه مشکلی درباره تأمین بازار و قیمت آن وجود ندارد، بدون تغییر و تصمیم‌گیری خاصی، جلسه را ترک کردند.
علی‌اصغر ملکی افزود: چندین ماه است که قیمت گوشت گوسفندی در بازار از ثبات نسبی مناسب برخوردار بوده و مشکلی درباره تأمین بازار مصرف وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: با کنترل مبادی خروجی کشور به‌نظر می‌کسد که از خروج دام زنده از کشور کاسته شده است و بیشتر از اندازه مصرف کشور دام زنده در میادین وجود دارد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: نرخ هر کیلوگرم شقه گوسفندی برای مصرف 27 هزار تا 27 هزار و 500 تومان است که فروش بیشتر از این قیمت، مصداق گران‌فروشی به‌حساب می‌آید.
ملکی تصریح کرد: نرخ عمده هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی نیز 24 هزار و 500 تومان است که به مغازه‌داران تحویل داده می‌شود.
وی یادآور شد: بعد از پایان ایام دهه محرم و با کاهش تقاضای دام زنده و گوشت گوسفندی بازار با یک رکود مشخص روبه‌رو شده است و نرخ گوشت گوسفندی کمی نسبت به نرخ مصوب کاهش یافته است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com