برنامه ای منظم برای مقابله با بحران آب و هوا

برنامه ای منظم برای مقابله با بحران آب و هوا

ایرلند – آقای John Bryan ، رئیس مجمع مزرعه داران ایرلند ، اظهار کرد یک تلاش ملی و همه جانبه لازم است صورت گیرد تا به دنبال شرایط آب و هوایی سختی که تابستان امسال تجربه کردیم ، بخش کشاورزی بهبود یابد و در مسیر درست خود بیفتد.

وی بیان داشت هزاران مزرعه دار در حالی به سوی فصل زمستان می رود که با کمبود خوراک مواجه است و آن عده که موفق شدند ذخیرۀ خوراک داشته باشند به علت کیفیت پایین ، متحمل خسارت گشته اند. بنابراین، چالشی که در پیش روی تمامی پشتیبانان این صنعت است این است که هر کاری که در توان دارند برای تضمین و تأمین ماههای پیش روی مزرعه داران انجام دهند. وی افزود : دولت ، بانک ها، کمپانی های فراوری و شرکت های بازرگانی ، بایستی همۀ تلاش خود را برای بازگرداندن اعتماد بنفس به شرکت های خصوصی بکار گیرند.

آقای Bryan از طریق 945 شعبه و 4000 عضو انجمن برای کمک به مزرعه داران که در طی چند ماه آتی دچار مشکل خواهند شد ، طلب کمک و همیاری کرد. مجمع مزرعه داران ایرلند در راستای این هدف ، بعنوان بخشی از برنامه های مجمع، یک تیم پروژۀ ملی به سرپرستی معاون رئیس آقای Eddie Downey و معاون رئیس منطقه آقای Jer Bergin، Padraic Divilly ، Chris Hayes ، John Waters تشکیل داده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com